Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Noen som vet om noen morsomme WII spill? Har Mario Party og Mario Cart.
Tweak Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Wii sport resort (eller hva det nå heter) er en slager her i huset, uavhengig av alder! Og jeg og samboeren min liker å spille super mario galaxy sammen, he he.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Storebror har kjøpt Wii.-music, der spiller man div. instrumenter. Han digger det spillet, jeg har ikke prøvd det selv.
Tweak Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Dra rundt til forskjellige galakser og gjennomføre slike "brett" for å finne x antall stjerner som til slutt skal kunne føre deg til der en kan redde prinsessa. Litt klassisk supermario, he he. Når vi spiller 2 player så styrer samboeren min karakteren mens jeg kan "hjelpe til" med min kontroll med å holde farlige bomber og utysker stille mens "mario" knerter de osv. Er et ganske søtt spill egentlig! :-) Det eneste spillet jeg liker... Jeg er ikke en spillperson i det hele tatt, det kan en vel egentlig lese ut ifra forklaringen min her over, he he!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå