tikktakk Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Hei. skal du vaksinere barnet ditt og deg selv? hvorfor ikke ? takk for alle synspunkt - jeg er kjempe itvil.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Nei jeg skal ikke vaksinere verken barna eller meg. Fordi det er ei hurtigvaksine som vi ikke kjenner langtidsvirkningen av. Og fordi jeg synes det er litt hysteri rundt svineinfluensa.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Ja, jeg regner med det. Fordi det ikke er noen grunn til å tro at vaksinen er farlig og fordi friske, sunne mennesker har blitt alvorlig syke og dødd av svineinfluensaen, og det er helt annerledes enn med vanlig sesonginfluensa. Har dessuten tendens til astma.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Nei akter ikke ta den og kommer ikke til å tillate min sønn å ta den heller. Fordi den er ikke noe verre enn vanlig sesonginfluensa for oss som ikke har noe lungesykdommer eller noe annet som gjør oss ekstra utsatt. Ja vi blir syk, men ikke noe mer enn det. Ikke reiser jeg noe, ikke har jeg lungesykdommer og ikke er jeg gravid....jeg er sunn og frisk. Det samme er min sønn og da finnes det ikke grunn til å ta den vaksinen.
Lene~mor til tre Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Nei ingen av oss skal ta vaksinen.
olebrumm1 Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Hm er i tvil som deg, men tenk hvis noen i familien hadde blitt alvorlig syke, og jeg hadde tatt valget om å ikke vaksinere..... Synes dette er vanskelig, mye skremselspropaganda og lite fakta i mediene. Tror jeg skal kontakte legen min og forhøre meg der.
NoDoubt Skrevet 19. oktober 2009 #7 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg og minste jenta skal vaksinere oss, Vi har begge astma. Jeg hadde aldri tilgitt meg selv om hun ble alvorlig syk eller døde av svineinfluensa så lenge vi får mulighet til å vaksinere. Norge hadde ikke tatt inn en vaksine og anbefalt alle å ta den viss den hadde vært farlig! Dessuten så lages det nye vaksiner hver høst for influensaer. De er ikke mer utprøvd de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå