Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Min pappa er 62 år og har funnet seg en dame fra et annet land som er 27. Ja, nettopp. Om jeg synes det er greit? Nei. Men jeg unner min far denne lykken. Han bedyrer at han elsker denne jenta og at hun elsker han. Han kan av diverse årsaker ikke gi henne norsk statsborgerskap, han kan ikke hjelpe henne inn i norge osv. Han er heller ikke rik. Så disse argumentene faller bort. Min pappa er utrolig kjærlig, snill og han er heller ikke en halvfeit gammel mann. Jeg vet om mange mennesker som kaller min pappa "pen". Det jeg mener er at jeg virkelig misliker situasjonen, men det viktigste er vel at mennesker får være lykkelige? Hun er ung, men hun er 27, altså voksen nok til å vite hva hun vil selv. De har vært sammen i 2 år nå. Jeg er selv 27.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Det er forkastelig. For en gammel gris.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg kan si meg enig, men min far er faktisk ikke en gammel gris, selv om det kan virke sånn utenifra. hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Hvor er hun fra? Det er vel ikke noe feil på pappan din, men vanskelig å ikke bli dømt når det faktisk finnes mange gamle griser... vi var i thailand i sommer. Det var mye ekkelt å se..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Æsj.. Altså hva har en så gammel mann til felles med ei så ung jente? Det er jo helt natta spør du meg. Jeg hadde ikke unnet min far den "gleden", hadde gjort meg selv arveløs. Hadde skjemtes. Enten så liker denne unge dama gamle menn eller så lider faren din av smått pedofili.. Pjuuk.
Anna Anka Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Klarer ikke helt å skjønne at det er naturlig å falle for noen seksuelt som er på mine barns alder. Jeg får sjekke, når jeg blir 62 ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #7 Skrevet 19. oktober 2009 Hun er fra Kina og min far er langt fra pedofil. Hadde du over her virkelig kuttet kontakten med din egen far, bare fordi han tok et valg du ikke kunne si deg enig i? det syntes jeg er smålig av deg. Dette er ikke snakk om en 16 år gammel jente som ikke vet hva hun vil, men en dame som straks er 28 år, som har 5 års høyere utdanning, fast jobb og økonomien i orden selv. Min far har aldri gitt henne noe i form av rene penger. Min far fant ikke denne damen på nettet, men han var på ferie tur sammen med 2 vennepar og en annen singel kompis. Alle som treffer min far kan sverge på at han ikke er en dag over 40. Han holder seg veldig bra, uten å være fanatisk på det. Kan ikke voksne mennesker få lov til å ta egne valg, uten at vi som familie skal dømme dem nord og ned? Så lenge det ikke skader noen, selvfølgelig.... Til slutt vil jeg legge til at jeg selv synes dette er ubehagelig. Det er ikke en optimal situasjon og jeg kunne ønske det var annerledes. Min far har måttet tåle mye kritikk fra meg, men jeg sier til han som jeg sier til dere, det viktigste er at de er lykkelige......
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #8 Skrevet 19. oktober 2009 Har akkurat vært i Thailand jeg også, og så både unge menn med relativt bra utseende (gjerne litt nerdete), og gamle gubber, med thaidamer. Det verste er egentlig de som er 30-40-50 år eldre enn damene. Hvordan kan en eldre, feit gubbe tro at ei snelle på 22 synes de er dritsexy? Synes ikke synd på menn som blir lurt av disse damene, de må tydligvis lære på den harde måten at damene kun er ute etter pengene deres...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #9 Skrevet 19. oktober 2009 Kjærlighet kjenner ingen alder, er det noe som heter. Stemmer nok ganske bra også. Det virker jo ikke som om det ligger baktanker bak, fra hennes side. Så da er det vel ekte. Så lenge det ikke går utover noen, så burde det jo være helt greit. Du virker ganske reflektert HI, og jeg hadde sikkert syntes at det var ganske rart selv. Men det er kanskje en vanesak. Så lenge de gjør hverandre lykkelig, så er det vel greit? Men hvor er din mor oppi alt dette?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #10 Skrevet 19. oktober 2009 Min mor og far ble skilt for over 20 år siden. hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #11 Skrevet 19. oktober 2009 Å kalle noen for pedofil fordi de liker noen som er 27 år, er jo helt bak ¨mål da..! Selv om han er over 60. Ellers er det nå hans liv, litt spesielt er det jo men...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #12 Skrevet 19. oktober 2009 Måtte jo bare prøvd å akseptere det, hilsen 14.51:)
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 19. oktober 2009 #13 Skrevet 19. oktober 2009 Ser ikke noe problem med det, så lenge de begge er lykkelige har vell alderen ingenting og si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå