Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 har en sønn på 6 år som ønsker seg star wars spill til nintendoen....noen som vet om det passer seg for en 6 åring?? evt. andre spill som passer bedre? det er jo vold å slossing i de fleste spillene, iallefall de som er populær...desverre....
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 SuperMario passer godt i den alderen:)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 hahaha, å nei så tullete av meg!!!! beklager, mente selfølgelig SYNES!!!!!!!!!!!!!!!! TAKK, du reddet dagen min;)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Bare påpeker det. Ikke verre! Kjett for barn med foreldre som ikke kan skrive ordentlig!
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Er josefinespill på nintendo DS, veldig lærerike Bare pass på at ungen ikke blir avhengig, det var min en periode Men er kjempegreit å ha i bilen når man skal på langtur
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #7 Skrevet 19. oktober 2009 Du må nok hjelpe meg også, jeg ante ikke at det staves "kjett"?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #8 Skrevet 19. oktober 2009 ja han har et josefine spill...og et super mario spill, men nå har han begynnt å mase etter et sånt star wars spill, som en kompis har, og det er myye kulere....men jeg er ikke så gla i sånne spill som er slossing og vold....jeg vet ikke hvordan det spillet er...?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #9 Skrevet 19. oktober 2009 ja, men jeg SYNES det bare er KJETT at du retter på meg jeg!!! ;) i min ellers så perfekte hverdag Ikke lett å være beskjeden vet du, når en er helt uten feil ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå