Gå til innhold

nintendo ds spill...?? hva synest du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har en sønn på 6 år som ønsker seg star wars spill til nintendoen....noen som vet om det passer seg for en 6 åring??

 

evt. andre spill som passer bedre? det er jo vold å slossing i de fleste spillene, iallefall de som er populær...desverre....

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SuperMario passer godt i den alderen:)

Skrevet

;) hahaha, å nei så tullete av meg!!!! beklager, mente selfølgelig SYNES!!!!!!!!!!!!!!!!

 

TAKK, du reddet dagen min;)

Skrevet

Bare påpeker det. Ikke verre! Kjett for barn med foreldre som ikke kan skrive ordentlig!

Skrevet

Er josefinespill på nintendo DS, veldig lærerike :)

Bare pass på at ungen ikke blir avhengig, det var min en periode :)

 

Men er kjempegreit å ha i bilen når man skal på langtur :D

Skrevet

Du må nok hjelpe meg også, jeg ante ikke at det staves "kjett"? ;)

Skrevet

ja han har et josefine spill...og et super mario spill, men nå har han begynnt å mase etter et sånt star wars spill, som en kompis har, og det er myye kulere....men jeg er ikke så gla i sånne spill som er slossing og vold....jeg vet ikke hvordan det spillet er...?

Skrevet

ja, men jeg SYNES det bare er KJETT at du retter på meg jeg!!! ;) ;) ;)

 

i min ellers så perfekte hverdag ;)

 

Ikke lett å være beskjeden vet du, når en er helt uten feil ;) ;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...