Gå til innhold

Ansiktsforandringer...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

så meg i speilet i dag og synes plutselig jeg har blitt forandret i ansiktet. Er det vanlig eller? Syns det var litt rart. Var liksom litt mer hoven her og der, litt bredere. Vekta var jo gått opp men ikke sånn plutselit mye. Er 37+2 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, det er vanlig. jeg har termin om 34 dager, å nå hører jeg at folk sier til meg at leppene mine er begynnt å bli mer hovne. I tillegg ser jeg at jeg begynner å bli sånn rund i ansiktet som jeg var sist gang også, uten at dette er så mye mer fett, det er vel mer vann

Skrevet

Ja, kjenner til den ja! Sitter her med bred nese, store lepper og fem dobbelthaker. Herligt! ;0)

Trøster meg med at jeg så enda verre ut i forrige svangerskap. hehe!

Skrevet

hehe...! ja, jeg også ser en liten dobbelthake som har dukket opp plutselig. Men det forsvinner vel....

Skrevet

fødetryne kalles d vel...hehe;) me får bare c positivt på d? ;))

Skrevet

Ha ha. Så godt å høre at det er flere som opplever dette.

Fikk høre her om dagen at "Oj, du ser jo helt sprekkeferdig ut". Jeg trodde vedkommende mente magen, så jeg så ned på den og sa noe med at "Jo da, det vokser og gror her".

Men det var visst ansiktet hun mente.

Har brukt noen stunder forann speilet for å se hva det egentlig er som har forandret seg. Ser jo at jeg ser anderledes ut, men klarer liksom ikke helt sette fingeren på det.

Men nå ser jeg det: nesen er blitt bredere, leppene større, kinnene mer bollete og så var det denne dobbelthaken da.

Fødetryne, rett og slett :-)

Skrevet

Mâtte le da jeg leste innleggene her... har gâtt opp rundt 9 kg totalt, men ser ut som 2-3 av de har lagt seg i ansiktet! Skikkelig hoven og lekker... og har fortsatt 6 uker igjen! Konturene er i ferd med â flyte ut..

Vel, satser pâ at jeg blir gjenkjennelig etter födselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...