Gå til innhold

*Palmesus* eller andre på ketolysekur....ang soyamelk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan blir det om jeg bestiller en kaffe med soyamelk på kaffebaren? Litt usikker på hvor store disse koppene er men det står soyamelk har 2,4 g karbs pr 100 gram...og så er kaffe 0,4 g karbs.

Dette blir jo som et helt måltid egentlig...men har så sinnsykt lyst på en latte...

Men hvordan smaker soyamelk i kaffe???

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har ikke prøvd kaffe med soyamelk, men jeg bruker soyamelk til å lage kakao. Det blir "helt greit", men ikke knallbra... har jeg laga masse krem så duger det :o)

Skrevet

Nå fant jeg soyamelk uten sukker i butikken, så da blir den jo ikke like full av karbs, men jeg kan jo prøve å lage en hjemme....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja, det er den uten sukker jeg bruker. Du får prøve, man venner seg jo til det :)

Skrevet

tja, lurer veldig på hvor lenge jeg holder ut altså....

Når begynner man å øke antall karbohydrater?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Man øker karbene når man har gått ned det man vil :)

Skrevet

Men går man ikke opp igjen da? Skjønner at man kanskje må være mer forsiktig enn før, men hvis man da spiser mer frukt og grønt eller generell sunn mat, så går det kanskje bra? Kutter ut mye av pasta,ris, poteter osv

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke se på meg, jeg har lagt på meg igjen! Haha :o)

Så ja, tror man skal være ganske forsiktig i noen år ja..

Skrevet

Huff....kanskje jeg har gått inn i noe jeg ikke klarer å fullføre...hehe

Tenkte jeg skulle lage en pizza jeg fant på lavkarbo.no i dag.. Kan man bruke det krydderet til taco på kjøttet eller er det for mye karbs i den. Sitter på jobb og prøver å skrive en handleliste, men ikke lett uten å vite helt hva jeg skal bruke..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...