Gå til innhold

uff.. hva gjør jeg?? Ang vond rygg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden onsdag hatt sinnsykt vondt i ryggen. Har en gammel skade og jeg tror det er den som gjør vondt. Har ventet med å gå til lege for å se om det gikk over men det gjør det ikke..

Da jeg ringte dit nå fikk jeg time i neste uke!! eller jeg kunne gå på legevakten om det ble for ille.. hva er grensa for å gå til legevakten? Kan dem gjøre noe?

Jeg tror jeg trenger en sykemld i første omgang og så et røntgen av ryggen men det må vel fastlegen hjelpe med?

Kan ikke klare å ha det slik til i neste uke.. jeg må ha en sykemld også.. uff hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring osteopat eller manuelterapaut og hør etter om du kommer inn før.

Det med legevakt må du nesten vurdere selv, klarer du å fungere i hverdagen er spørsmålet, hvis du ikke klarer det bør man jo kontakte lege.

Kan du gå privat da?

Du må ha henvisning for å ta røgntgen og det er det jo legen som gir..

Skrevet

Klarer ikke å fungere i hverdagen.. mannen har tatt langhelg for å hjelpe meg men i morgen må han tilbake på jobb.. uff.. syns det var lenge at man må vente over 1 uke på å komme til legen sin..

Føler at man bare drar til legevakten med sår som må sys eller hvis det fara for liv og da føler jeg at ikke jeg kan gå dit :P

Liker ikke å være til bry.. men må man så må man..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...