Gå til innhold

når sank deres mage (2.gangs)????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er først en liten oppdatering. dette skrev jeg på fredag:

"Jeg skulle i dag til jordmor. Må si jeg den siste uken har reagert på at magen min ikke berre har stoppet å vokse, men både jeg og mannen synes faktisk nesten den ser mindre ut enn tidligere. uansett. jeg kom til jrdmor og forventet en vanlig kontroll, skulle jo til haugesund på UL på mandag nå likevell. Jeg hadde også denne gangen utslag på blod i urinen. Vi hørte hjerlyden, den var fin. Så målte hun på magen min, gikk bort og skulle krysse av og sa at jeg blir nødt til å måle en gang til: Da sa jeg "den har ikkje vokst nåke særlig har an vel??" nei, svarte hun da. Jeg kom bort å skulle se krysset hun hadde satt på tabellen. på hele 5 uker hadde den berre vokst 1 cm, altså, den er så og si HELT FLATET ut. livmoren har altså så og si stoppet å vokse. Jeg fikk selvfølgelig flash back i forhold til dette med leah. det ble derfor bestemmt at jeg måtte komme meg til haugesund i dag å sjekke at alt var ok.

jeg kom til haugesund. Sparketesten var normal, det samme var hjertelyden. Så etter mange timer var det tid for ultralyd. dette viser en liten jente som har gått fra -10% til -14% nå. Hun er estimert til å være 2100 gram. Jeg tror ikke hun er så stor nei, for min mage er LITEN, det er søren meg helt umulig at jeg kan ha en slik unge inni magen min. men uansett, blodgjennomstrømningen i morkake og livmor var fortsatt fin. jeg spurte henne om hun kunne garantere at barnet mitt hadde det bra siden målingene var "grei". Hun sa at det er selvfølgelig begrenset hva dagens teknologi kunne fange opp, men at hun ville se meg innen en uke igjen. I tillegg frarådet hun meg på det sterkeste å ta rtg av bekkenet pga faren for kreft hs babyen. Så det var det. "

Så er spørsmålet. dere som har fått en synkende mage, hvordan ble symfyse målet deres??? Og når sank den. første gang sank magen min 2 mnd før termin, denne gangen har den sunket 1 mnd og 1 uke før termin. begynner å lure på om lille frøken gjør seg klar her. Er 34 dager til termin, altså 4,5 uker igjen, fødte to uker før termin sist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...