Endelig ny spire i magen Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Hei, da er det fullrulle med prøver igjen.... først må gubben levere ny sædprøve ( noe han ikke skjønte hvorfor, de var jo fine for 4 år siden hahah mannfolk, prøvde å si at de kan endre seg de også)! Så skal jeg ta diverse blodprøver gjennom syklusen. Vi innkalt til samtale 24 november. Så får vi krysse fingrene for at det mest sannsynlig er endometriosen som er årsaken, og det kan kun diagnostiseres med operasjon.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Oj, såpass! Her var det mange fremmedord som jeg måtte google, men nå skjønner jeg litt mer. Det er jo veldig spennende at dere får satt i gang med noen konkrete tiltak, håper også at det er en enkel sak å "fikse" så dere får satt i gang. Men gjorde dere noe av dette sist også? Og ble det ikke da fikset for godt? Jeg synes dere er veldig veldig tøffe! Det må være ganske vanskelig å prøve over lengre tid, og spesielt når ungene popper ut hos oss andre. Regner med at det føles litt urettferdig, og det er helt i orden! Jeg kjenner litt til den følelsen der, men man må bare klare å få tak i en "motgang gjør oss sterkere"-tankegang, men det virker det jo som du allerede har! Krysser fingre og tær for at dette funker og at 2010 er året for en ny arving hos dere! Stor klem! :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Så bra at dere endelig er igang :-) Håper dere slipper så alt for mye prøver osv osv. Kan jo godt være som du sier: endimitriosen som har kommet tilbake. Litt synd at de ikke får sjekket det uten operasjon men siden du har hatt det tidligere så er de vel kanskje litt kjappere på å sjekke det denne gangen? Vi satser hardt på at dere snart har en ny spire i magen og at 2010 blir året for dere :-) Masse lykke til Klem
Millapril Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Bra dere får litt ekspertise på saken. Dette er jo et vanskelig område å diagnosere som du sier. Så det på tv i dag, og at operasjon er den eneste løsningen i så tilfelle. Håper dere får bra behandling. Vi krysser fingre med dere. Klem fra oss
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Hei og lykke til! Du er jo i gode hender og de finner nok ut av det som de gjorde sist. Synes du er så flink som er så rolig og tålmodig. Men husk at du skal vente på meg da, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå