Gå til innhold

Noen alenemødre her som vil bli kjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 27 år som bor i Oslo, som ble alenemamma for 2 mnd siden....

Hadde vært hyggelig å bli kjent med andre i samme situasjon!! Barnet mitt er 15 mnd gammel. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er også alenemamma som bor i Oslo :) Har en datter på 4 år og er selv 24. Hvor i Oslo holder du til da?

Skrevet

hei

jeg har en sønn på snart 6 dager og er alenemor i oslo. send en pm hvis du har lyst å bli kjent :)

Skrevet

Hei charlie24.

Så koselig.... Jeg bor i groruddalen... Hva med deg?

Skrevet

Hei taras!

Ååå akkurat blitt mamma? Åssen var det? Hvor holder du til?

Skrevet

Bor på Majorstua :) hadde vært koselig med et alenemor treff en dag. Kjenner ingen alenemødre her i Oslo.

Skrevet

det var vondt! hehe

vi har våre øyeblikk, men er utrolig slitsomt om natta.

jeg er fra grorud. du da?

Skrevet

hadde vært kjekt å bli kjent me flere alene mammaer... men dere bor nok litt langt unna... bor i bergen jeg da=)

Skrevet

Charlie24: Oki... Ja det hadde vært artig med et alenemamma treff en dag... Kunne vi ikke ordnet det da? ;) Jeg kjenner heller ingen alenemammar her i Oslo....

Skrevet

Taras:

Vil tro det er litt slitsomt om natta... Du er jo alene og. Men du får vel litt hjelp og? Fikk forresten ikke sendt deg PM.. Fikk opp at det ikke finnes bruker.... :/

Ja da bor vi jo i samme bydel da.... ;)

Skrevet

Jeg er gjerne med på treff! Er 28 og har en gutt som blir 4 i desember:)

Skrevet

Anonym:

Så leit at du bor langt unna da... Men det er vel noen alenemammar der og? ;)

Skrevet

mamma til lille lu:)

Så hyggelig... ;) Jeg er selv 27 (om jeg ikke har skrevet det lenger opp da...)

Hvor bor du?

Skrevet

Jeg bor på sofienberg ved grunerløkka:) Hadde vært kjekt om vi kunne fått ordnet ett treff:) Har prøvd noen ganger før men har fått laber respons..

Skrevet

mamma til lille lu:)

Oki, det er jo ganske sentralt da....

Men angående treff, med barn eller uten barn?

Skrevet

Jepp trives godt her:) Samme for meg om d er med el uten barn. Hva passer best for deg?

Skrevet

hei! jeg bor et lite stykke utenfor Bergen. Jeg er alenemor til datteren min på 2 år. Kan du sende en mld der du skriver brukernavnet slik at jeg vet hvem du er?

Skrevet

Det er det samme for meg og.... ;) Men jobber du eller går du hjemme?

Skrevet

Jeg blir gjerne med på et treff. Er 28 og har en liten gutt på 13 mnd. Bor i Bogstadveien

Skrevet

Ingen av delene..Tar nettstudier så jeg er veldig fleksibel sånn sett, styrer min egen tid:) Hva med deg?

Skrevet

Jeg er sykemeldt pga skade i bekkenet og litt sånn etter fødsel, det var ikke en fin fødsel:( Så jeg går hjemme.... Venter på operasjon jeg!!

hva med å fått til noe på dagtid en gang, så kunne vi feks tatt et treff med barn etterpå? ;) Eller, så kan vi godt ta et treff med barn først.. Men siden jeg går til mye behandling og diverse i ukedagene, må jeg ha sønnen min i bhg. Ikke like enkelt å ha han med til alt det der... :(

Skrevet

Mille og løva:

Så koselig.... Da er det bare å følge med på denne tråden. hadde vært koselig om vi hadde vært noen!!

Åssen er det med deg? Går du hjemme på dagtid?

Skrevet

Går hjemme ja. Venter og venter på barnehageplass..

Skrevet

heisan bor i bergen jeg også har datter på 5 blir gjerne kjent med flere i samme situasjon koselig det

hilsen oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...