Gå til innhold

Instinktene mine overtar..... (bare litt tanker på morgenkvisten..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

....og trangen til å forplante meg blir bare større og større....!!

Sånn..da var det tekniske dekket. Ser barn på tv....5-6 åringer...tenåringer...lyst på det og eg!! Ikkje bare disse baby'ene... Skjønne og deilige som dei er, så gleder eg meg mest til de blir større..og personen kommer frem. All utforskingen de skal igjennom. Ååååh!! Vil sååå bli mamma snart!! *sukk*

Gleder meg såå til å få en familie! Meg og mannen eg elsker mer enn alt på denne jord, og noen nydelige barn med pappa's kokko humor, mammas styrke, min kjære's fantastiske øyne og smilet som får meg til å smelte fullstendig og hele kroppen min skriker av forelskelse. *sukk*

Bare tanken på mating, bading, legging, grining, trassing....vil ha alt! Å få snuse inn den deilige lukta av en baby...vår baby...mitt lille kjærlighetsbarn...den beste gave en kan gi til mannen en elsker... Er forelska allerede.......

Øyenkontakten mellom mor og nyfødt barn. Deilige varme koser fra små barnearmer som prøver å slynge seg rundt deg. Stoltheten over en bra prøve på skolen. Få se en liten del av degselv og den du elsker, vokse og gro, bli en person som har samme verdier som degselv.....

Ditt lille bidrag til en bedre verden......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var tidlig å begynne å på tårer i øynene :) ååååå, savnet er så stort!!! :)

Skrevet

Veldig fine tanker på morgenkvisten, må jg si :)

Ble varm i hjertet av ordene dine!! Kjenner meg igjen i det meste du sier, bortsett fra den biten med tenåringer og trass : )

I morges våknet nok jeg med noen andre tanker. Sliter helt hemningsløst med sexlysten for tiden. Samboeren min har litt for mye å gjøre på jobb, os jg gjør ingenting annet enn å fantasere om å rive av han klærne.

Sitter i skrivende stund og er lettere seksuellt frustrert : /

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...