Gå til innhold

en dag fra helvete.. på noen måter...


Gjest

Anbefalte innlegg

hadde sterk kvalme med mye oppkast 3 første måndene, og var så glad når det roet seg i uke 13.. nå er jeg i midten av uke 15 og har følt meg bra i to uker..

men dagen i dag (går) har, for å si det mildt, vært en dag fra helvete :-/

våknet på morgenen med oppkast i munnen, var bare å komme seg på badet så fort som mulig.. gikk jo greit, men var utrolig sjelven etterpå, så jeg la meg igjen, våknet ikke igjen før kvart på 14, var da totalt utslitt.. tengte jeg måtte få i meg noe mat, så jeg gikk rolig inn på kjøkkenet, men så fort jeg så maten måtte jeg løpe til do skåla igjen..

de neste timene utløp på samme måte, fikk i meg en yoghurt rundt 16 tiden, samboeren drog meg med på butikken, måtte bare en "rask tur" innom, men det endte i 30 minutter hvor han stoppet og pratet lenge med de han kjennte, jeg var bare svimmel og utslitt (like før jeg gikk i gulvet).. når vi enderlig kom oss hjem var leiligheta fyllt av matlukt fra naboen, så det bar inn på doen igjen.. tok meg en dusj for å få roet kroppen litt, men kastet opp av dette også..

inntil da hadde jeg ikke fått i meg noe drikke, så jeg prøvde meg på to glass vann, noe som gikk greit.. etter det sov jeg på sofaen fram til 21:15, da naboen kom og inviterte oss til bursdags feiring.. var egentlig ikke i form, men siden de er gode venner av oss ble jeg med, de hadde full forståelse for hvordan jeg hadde det og ba meg legge meg på sofaen, fikk beroligende te og noe frukt (samt et glass med sånn bruspulver som funker mot brekninger/halsbrand).. frukten holdt seg den.. men nå er jeg utslitt.. enda jeg ikke klarer å sove.. samboeren laseg for noen timer siden..

 

håper alle dere som sliter med kvalme blir kvitt den snart! er ikke moro når det er dette som styrer dagene våre...

 

skal se om jeg ikke får sovet litt nå..

 

god natt dere, ta vare på dere selv og de små i magene deres :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...