Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Skulle ønske jeg hadde en liten knapp inni meg å skru av alle følelsene mine... føler meg helt "crap" når jeg skriver det her inne og, men ANER virkelig ikke hva jeg skal gjøre eller hvem jeg skal snakke med..... Vi møtes regelmessig på venne-basis, han har ny fam og jeg, men da er det liksom ikke noe problem og ALDRI sånn at det blir pinlig eller noe, men det er når jeg er for meg selv, og spesielt når jeg og mannen har det vanskelig - som er ganske ofte for tiden (enten himmel eller helvette mellom oss på en måte....) Off..... dette er IKKE hva jeg har sett for meg et forhold skal være, har jo et NYDELIG barn sammen og vil jo helst tilbringe hele livet mitt sammen med min lille familie...... Dette er bare trist - og takk til dere som orker å lese helt hit i det hele tatt..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg vet hva du mener!!! Jeg tenker ikke på xen min,men x elskeren min...vi hadde så god contaction! Vi var ment to be egentlig,men jeg ville ikke ha kjæreste i den tiden,så jeg fucka opp alt...og nå sitter jeg her med en ny kjæreste,en hærlig sønn,og ofte tenker på ***
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 åh....TAKK!!!! Ja det er liksom sånn her: om man hadde FJERNET alle forholdene RUNDT alt sammen, skjønner du? Praktiske ting, syn på forskjellige ting (ikke noe alvorlige men full respekt begge veier ) og alt sammen, og KUN sett på OSS TO som mennesker, hadde verden vært et fantastisk sted å være på..... Men det har rent masse vann i bekken siden da vi var sammen, og på EN måte er jeg glad (nå tenker jeg "praktisk") men på en annen måte.... Han FORSTOD MEG
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Skjønner hav du mener! Men jeg har insett at jeg må bare leve med det....selv om det faktisk gjør litt vondt! JEg hater og glemme den flotte mannen,men jeg MÅ! vil ikke,men må. Uff,life is hard he-he
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Ja er ikke lett.... hadde bare MIN mann kunnet vært litt sånn som han hadde vi ALDRI krangelt sånn..... Er så vannvittig misunnelig på hun som har han nå, herregud håper hun aldri gjør samme feil som meg....... Vi hadde aldri sånne krangler som jeg har med min mann nå - vi blir bare så trolig sinte å sårer hverandre hele tiden, lenge siden sex og han blir så utrolig stygg i kjeften noen ganger - sårer enormt.... ANER ikke hvem jeg skal snakke med egentlig, er jo utro i tankene mine, ikke TVIL om det!! Noen ganger er jeg redd jeg skal si navnet te xn i søvne eller noe sånt..... bare helt opphengt....
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Uff da....Har dere barn i sammen? Min samboer fungerer IKKE i livet vårt føler jeg Sønnen vår er 10 mnd,og han har feks aldri skiftet en bleie. han gidder ikke. og sex,hahaha,jeg er snart jomfru igjen,for vi har ALDRI sex,jo,kun når jeg har vært ute,og er full,fpr da tvinger jeg han he-he Men jeg elsker han,og tror jo han er bra for meg...men jeg tror og at han andre var bedre he-he
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #7 Skrevet 18. oktober 2009 Ja vi har barn sammen, og han er en fantastisk far på alle måter, bare ikke i direkte samarbeid med MEG på en måte.... Vi er enige i mange ting når det gjelder barneoppdr og alt det, men likevel så er det vanskelig å få han til å fortså hva JEG trenger hjelp med.. Jah..... life's a bitch....
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #8 Skrevet 18. oktober 2009 Hear hear! Min er og en god far,men han overlater alt arbeidet itl meg...han jobber masse da og gir penger i kassa som han sier hehe. Men meg har han aldri tid til! :S Har sagt til han at jeg føler ikke han elsker meg lengre,for det gjør jeg ikke! Og da sa han at han var lei forholdet! OI tenkte jeg da,og begynte smålig og pakke tingene til meg og mini. Og da kom han gråtene og sa at han elska oss,men ting var litt vanskelige,han følte alt ble så mye,at han plutselig hadde en egem familie...og jeg skjønner han litt......dette familielivet kan komme brått på,selv om man har 9 mnd påseg
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #9 Skrevet 19. oktober 2009 Hei hei! Typisk som du sier (dere sier..) at når forholdet sliter så kommer tanker om x'en opp. Dette er bare en fantasi. En idé om et bedre sted å være. En rosa tilværelse. Men det er bare fantasi. En får det aldri bedre med noen sånn....bare av å "bytte". Et forhold er et forhold, x eller ny. Bølgedaler kommer og går. Er det ikke en grunn til at en x er en x da? Har en jeg tenker mye på...tenkte er vel mere rett ord da men. Må bare bestemme seg for å være i nåtiden...i forholdet..ikke fortid..hos x........... Gresset ER ikke grønnere på andre sida!!! Helt sant! Har prøvd det der å gå fra et relativt bra forhold for å være med en x....det var ingen hyggelig opplevelse og noe jeg angret lenge!! Nå har jeg en mann jeg velger å leve livet mitt med. Det er et valg... og en må stå for valget sitt. Følelser kan en få til å forsvinne. Bare legge om tankegangen! Har gjort det...vet det går an. Men det e VELDIG normalt å tenke slik som du skriver, så det er ikke du som er rar!! Gå inn i degselv og analysér litt. Er det noe du føler du ikke får i fra din kjære? Føler en at noe mangler, så er det lett å lengte etter noe en TROR kan gi en det. Lykke til videre. Håper du finner utav dette, så du kan gå videre uten å se tilbake på ting som "kunne vært".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå