Gå til innhold

Hva ville du ha gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg har vært sammen i snart 3 år nå. Det har vært av og på i et halvannet år, men nå har det vært på'en igjen en stund.

Og vi har det bra!

Men av og til så føler jeg at han kun er sammen med meg for å ha noen. Klarer ikke helt å forklare..

Og feks når jeg spørr han om han tror vi kommer til å være sammen for alltid (klisje jeg vet) så svarer han vet ikke.. Og så spørr jeg hvorfor han ikke vet, og da svarer han at han vet bare ikke og at han gidder ikke å snakke om det nå!

Men jeg ser nesten ikke poenget i å være sammen med en du ikke vet om du har en framtid sammen med.. Jeg vil være sammen med en som virkelig VIL ha meg. En som sier de tingene som at han og jeg skal være sammen for alltid..

En annen ting, vi har aldri vært på tur sammen, vi finner aldri på noe spesielt som feks bare å dra på kino sammen, vi har aldri bodd sammen og vi diskuterer aldri framtiden! OG vi har en unge sammen.

Han elsker meg og jeg elsker han! Men jeg føler av og til at jeg ikke vil være i et sånn ''tullete'' forhold. Jeg vil ha noe sikkert. Jeg vil ha en som jeg kan legge planer med til sommeren og faktisk vite at vi kommer til å dra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt.

Jeg synes du skal sette deg ned med ham og forklare hva du føler, og hvis han ikke er villig til å gi noen som helst tilbakemelding på forpliktelse, så må du jo vurdere om du bør gå videre. Hvorfor kaste bort tiden?

Skrevet

Har du barn med kjæresten din du har vært sammen med i 3 år, men dere har aldri bodd sammen?

Det virker litt merkelig på en utenforstående kjenner jeg.

Hvorfor har dere aldri bodd sammen? Hvordan fungerer det i hverdagen når man har et barn?

Jeg hadde aldri akseptert å være sammen med barnefaren, men ikke delt bolig med han når det er barn i bildet. Takke meg til et vanlig mor, far og barn forhold, eller så vær alene, men ikke vær kjæreste med bf. Høres ut som han får i pose og sekk mens du har masse ansvar og ikke får noe igjen.

Barnet dere får vel også et litt fordreid syn på familieliv.

Skrevet

jeg synes du burde sette deg ned og ta en prat. jeg synes ikke dette forholdet virker så veldig modent

lykke til:)

Skrevet

Enig med de andre her. Sånn kan en ikke ha det i lengden. Snakk med mannen.

Skrevet

Det du sier er at du vil gjøre det slutt med denne "kjæresten", så gjør det!

Vil han ha deg, må du ikke være for lett tilgjengelig.

Og det finnes skikkelige menn der ute!

Skrevet

Oi der har han virkelig sluppet billig unna. Kan leke familie når han selv vil og gå hjem når han selv føler for det.

Er noe som virkelig skurrer når dere har vært sammen i tre år, har barn - men han vil ikke binde seg til deg eller etablere et ordentlig samliv med deg og deres felles barn. Han har virkelig fått i pose og sekk ja.

Hvis han ikke har etablert seg med deg til nå, så tviler jeg på at han ønsker det eller noen gang kommer til å gjøre det.

Synes du fortjener bedre enn det. Hva med et alvorlig og gjensidig forhold? Trur ikke han elsker deg så mye som du skal ha det til eller som han prøver å innbille deg at han gjør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...