Gå til innhold

TV aksjonen neste år..........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når de kommer på døren skal jeg si: "Jeg betaler skatt, så jeg har gitt allerede"

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom du ikke på å si det i år?

Skrevet

Gratulerer med givergleden. Knappt 8 kr er da det du er villig til å gi.

Gjest amandine
Skrevet

Det er mange som later som om de ikke er hjemme, gjør det i stedet, du trenger ikke være surmaget på toppen av gjerrig.

Skrevet

din grådige bortskjemte drittunge!!!

du ga vel heller ikke noe til CARE i går heller du da?for en fordømt egoistisk holdning du har!og tror du VIRKELIG en stakkars bøssebærer er skyld i at du betaler skatt??da er du virkelig ut og kjører om det er der du skal spy edder og galle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...