Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Når de kommer på døren skal jeg si: "Jeg betaler skatt, så jeg har gitt allerede"
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Gratulerer med givergleden. Knappt 8 kr er da det du er villig til å gi.
Gjest amandine Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Det er mange som later som om de ikke er hjemme, gjør det i stedet, du trenger ikke være surmaget på toppen av gjerrig.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #7 Skrevet 19. oktober 2009 din grådige bortskjemte drittunge!!! du ga vel heller ikke noe til CARE i går heller du da?for en fordømt egoistisk holdning du har!og tror du VIRKELIG en stakkars bøssebærer er skyld i at du betaler skatt??da er du virkelig ut og kjører om det er der du skal spy edder og galle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå