gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Alle babyprodukter er parabenfrie som selges nå... men hva med det vi mødre bruker? Det er parabener i nesten alt. Jeg bruker kanebo serien til ansiktet og kjøper hårprodukter med frisør, men ser det er alle fem parabentypene i det jeg bruker. Skifter dere ut det dere bruker nå som dere ammer? Eller er det å "overdrive"?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 jeg har fakisk tenkte på dette. Bruker parafymefri shampoo og såpe i dusjen. Begynte med dette da jeg var gravid og har fortsatt etter at gutten ble født. Bruker nå en mild shampoo - økologisk. Vet ikke om det er å overdrive, men synes samtidig at det høres fornuftig ut? babyen spiser jo på oss dagen lang. Noe kan man jo være 'hysterisk' på synes jeg, det plager jo ingen:)
Trollemor75 Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg sluttet å bruke produkter med parabener for ca. 5 år siden, tok det gradvis frem til jeg hadde funnet erstatningsprodukter jeg likte. Det er ikke så vanskelig, og ikke så dyrt som man skulle trodd. Jeg gjorde det for meg (var ikke gravid på det tidspunktet), men føler meg også tryggere i forhold til amming. Og huden min er finere enn det var før.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Syns slett ikke det er å ovedrive. Jeg sluttet også når jeg ble gravid, nå bruker jeg kun "rene" produkter. Eneste er mascara, det har jeg ikke funnet en god uten parabener - så der tillater jeg meg å bruke fy- produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå