Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 ja det er veldig koselig:) guttungen blir 1 år over nyttår, så han blir ikke å ha nå nytte av den enda. men jeg syns det blri fint når han blir eldre, at han liksom har hatt samme kalender i mange år:)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 kanskje jeg skal gjøre det til neste år:o) da har jeg nok en sønn på 10 mnd )
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 blir litt mobbet av alle de vennene mine som ikke har barn. de syns jeg er litt vell ung for å gjøre sånt. jeg syns bare det er koselig:) jeg er foresten 20 år. HI
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #7 Skrevet 18. oktober 2009 Det gjorde jeg i fjor, men glemte å se på målene før jeg kjøpte den. Den var svær, rekker fra tak til gulv. Blir nok ny på ungene om ikke for lenge, for jeg gidder ikke å ha denne hengende hvert år. Den er 1,80 høy og en meter bred...
StorkeMammaen Skrevet 18. oktober 2009 #8 Skrevet 18. oktober 2009 Så koselig.. Hvor har du kjøpt den? Husker jeg broderte eller var det sånne korssting? når jeg var liten. Tror du jeg kan lære meg det alene?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #9 Skrevet 19. oktober 2009 jeg fikk litt hjelp i fra svigermor, hehe er vell mest vanskeli på begynnelsen, når man skal finni midten, mån må være nøye med å telle rett. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå