Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Hvor lang tid pleier det å ta før kløen går over? Begynte med kremen i går ettermiddag og tok en sånn tablett før jeg la meg. Har smurt 3 ganger i dag.Er litt bedre,men ikke bra. Mener det har blitt helt borte etter 1 dag før... Lurer på om det kan være noe annet jeg nå. Måtte fram med speilet i går,noe jeg aldri gjør,og jeg vet ikke om det så helt bra ut... Men det ser vel ikke ut som før etter en fødsel? Er 1 år siden det da. Noen tips? Tenker å bestille time til gyn i morgen,æsj,gruer meg!!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Er litt avhengig av hvor kraftig infeksjonen er... jeg har blitt dreven "sopp-plukker" i dette svangerskapet. Har hatt sopp mer eller mindre sammenhengende i 6 mnd. Hvertfall, det hjelper med canesten etter 2-3 dager, bruker salve til jeg er symptomfri (3dager etter). Men tar ikke lange tida før det kommer igjen. Dersom canesten ikke hjelper så prøv Pevaryl... det er visst noe av det samme som canesten, men litt sterkere.. fåes reseptfritt på apoteket det og. Du ser at det er sopp ved at det er rødt og irritert.... God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå