Gå til innhold

Har dere villet å bli sammen med en med 5 unger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.......NEI....................

Skrevet

Blir man forelsket, så blir man forelsket. Kommer helt an på hvordan man er som mor/far, tror jeg. Har også endel å si hvor gamle barna er. De krever jo ikke like mye etter hvert som de vokser til.

Skrevet

Det kommer helt an på situasjonen.

- Hva er historien bak disse fem barna? (Har de alle samme mor f.eks)

- Hva slags forhold har denne mannen til barnas mor og hvordan sammarbeider de?

- Hvor gamle er barna?

- Har du barn fra før?

- Er du villig til å bli satt bak fem barn?

- Hvordan virker barna? (hvis du har møtt noen av dem)

- Er barna/moren/faren klar for et nytt forhold?

- Vil du/han ha flere barn?

Skrevet

Nei, heller ikke med en mann med 1 barn.

Bestemte meg lenge før jeg ble sammen med mannen min at jeg aldri ville gå inn i et seriøst forhold til en mann med barn fra før. Etter at jeg fikk barn selv bestemte jeg meg også for at jeg aldri ville gå inn i noe seriøst forhold til noen mann igjen om mannen min skulle dø fra meg.

Skrevet

En med 4 barn da, fra 13 til 2 år? Er alene og på dateren

Skrevet

Ja, om barna var nesten voksne.

Nei, om dette var små barn. Da ville jeg ikke gått inn i et forhold med en mann med 1 barn heller.

Grunnen er at jeg har store barn, og vil IKKE begynne med små barn i huset igjen. Jeg er ferdig med små barn.

Skrevet

Ikke en ønskesituasjon. Men blir man forelsket, så blir man det. Jeg hadde ikke latt det stå i veien for å prøve dersom jeg traff drømmemannen.

Skrevet

Min mann har to barn fra før, og vi har en ett barn sammen.

Hadde jeg kunnet velge igjen, så hadde jeg nok valgt å ikke gå inn i forholdet. Hadde det bare ikke vært for sønnen vår.

Tenk deg i hvertfall godt om før du bestemmer deg, og husk at det er ingen ting som haster!

Skrevet

Det kommer veldig an på situasjonen, men jeg hadde nok i alle fall tenkt meg om litt mer enn en gang. Utelukker det altså ikke heller. :)

Skrevet

Grunnen til jeg spør er at jeg er redd han finner ei annen. Jeg er mora til noen av barna hans,de minste. Jeg klarer ikke og komme over han.men jeg vet det ikke blir noe eller. Vi har hatt sex i 8år nå.

Jeg er redd han finner ei anna ei,å får barn med henne. For det kommer jeg ikke til å takle. Er supersjalu. Vet han har sex med 1 annen noen få ganga,takler det dårlig.

Vi bruker og ha sex enda,vet jeg ikke burde. Men klarer ikke la være!

Skrevet

Jisses!! kjøp deg litt selvrespekt a!!!

Han vet jo at han har deg rundt lillefingeren og kan gjøre hva han vil med deg.. Vær tøff si nei og kom deg over han.. Rundt neste sving så er det et nytt eventyr, og kanskje drømmemannen med stor M og gjett hvem som kommer til å angre som en hund da!!

Skrevet

Prøver og finne noen andre men ikke mange å treffe akorat.liten plass. Har og oppdaget at det er ingen vits å treffe andre,når man har følelser for en annen. Finner bare feil. Eneste som hjelper er å kutte all kontakt å ikke se han mer, men går jo ikke det når vi har barn sammen.sånn har jeg hatt det i 8 år og blitt deprimert av det.

Skrevet

Hadde ikke brydd ,meg hadde jeg vært glad i han ja så hadde jeg gitt det en sjangse..

Skrevet

Du må jo komme deg over denne mannen før du kan komme deg vidre, og min mening, er at om du fortsatt ligger med han så er det litt som å dra av et plaster pinlig sakte og sette det på plass igjen halveis for så å gjenta det samme om og om igjen.. Ja, det gjør vondt å bare ha han som far til barna deres, men det er jo enda vondere å hele tiden stå tilgjennelig for han når det passer han og itillegg vite at han driver med andre og bare har deg for "nødstilfeller"!

Jeg sier ikke at du skal finne en annen med en gang, men komme deg ut av den håpløse situasjonen du er i nå for det forårsker kunn mer smerte for deg.

Med tanke på andre menn i livet ditt så ta deg tid, er ikke sikkert at han bor i nabohuset, men kanskje lenger unna.

Tenk på kunn på deg selv og hva som er best for deg, få behandlig for depresjonen din og kanskje det kan hjelpe deg med å komme over denne mannen og se inn i fremtiden..

(ufine anonym over her.. )

Skrevet

Nei men så ville jeg ikke involvert meg om han hadde 1 barn heller.

Har aldri hatt noe ønske om å bli stemor.

Og skulle (Gud forby) det skje noe med min mann, vel da er jeg takknemlig for de barna vi har og for tiden vi fikk sammen.

Skrevet

Vet du, det finnes menn som har plass til 5 unger i hjertet sitt og!

Jeg hadde 5 barn fra ett tidligere ekteskap når jeg traff han jeg er gift med nå..

Min nye mann forelsket seg i meg og jeg i ham, og derfor ville han ha ungene og, og i dag har vi vært gift i flere år og har fått ett barn sammen og, min mann forteller meg hver dag at han elsker meg, og han er en flott stefar for de 5 ungene jeg hadde med meg inn i foholdet.

Så det finnes menn som har store nok hjerter med plass til en stor med 5 små på slep! Når det er sagt så tror jeg nok "antallet menn" barna er fordelt på har endel å si og... Som min mann sa ; om jeg hadde 5 barn fra si 3- 4 forhold så ville han nok kanskje tenkt seg om litt mer før han inngikk et forhold.

Dette er rett og slett fordi han falt pladask for meg og ønsket ett varig stabilt familieliv, noe han kanskje ville vurdert ikke ville være like realistisk om jeg hadde "flakset fra forhold til forhold".

Når det er sagt tror jeg det du burde konsentrere deg på er å komme deg til helvete vekk fra den karen som bare bruker deg som sengekos, selv om du har barn med denne mannen bruker han deg bare, og du lar ham gjøre det! Jeg har levd i 12 år med en mann som misbrukte meg på flere måter /nivåer og noe slikt unner jeg ikke engang min værste fiende. Kom deg vekk fra han og start ett nytt liv med ungene dine før du i det hele tatt tenker på å gå inn i ett nytt forhold!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...