august 2010 Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Vi skal gifte oss i august neste år, og har problemer med å bli enige om hvordan bryllupet skal være, og ikke minst hvor. Vi har forskjellige oppfatninger av hva som vil være hyggelig og bra. Nå har en kamerat av min samboer kastet inn på nok et forslag - Soria Moria. Han har en del kontakter der og mener han kan skaffe oss en meget bra pris, noe som antageligvis vil gjøre dette til et meget rimelig alternativ fremfor mye annet. Men jeg er livredd for at bare ordet Soria Moria gjør at gjestene automatisk tenker stivt og formelt, og at det dermed blir en døll fest. Jeg vil ha kort middag og masse morro. Men på et slikt sted er jeg redd for at det kan bli vanskelig mtp middag, serveringer, rydding osv osv. Så dere som har giftet dere her eller har vært gjest i ett bryllup der, klarer de å tilpasse gjestenes ønsker? Hvis man ønsker er forholdvis kjapp middag (type 2-3 timer fremfor 4-5), rask rydding og klargjøring for fest, baren raskt oppe osv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå