Gå til innhold

Hvor ofte kjører dere oppvaskmaskinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av duren fra oppvaskmaskina her i bakgrunnen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt to ganger om dagen, av og til en gang om dagen. Vi er 2 voksne og 2 barn

Skrevet

Når gubben er hjemme omtrent en gang om dagen, når jeg og ungen er hjemme alene annenhver dag, av og til hver tredje..:)

Skrevet

En gang om dagen, og en sjelden gang 2 ganger. En voksen og 2 barn her:)

Skrevet

Når den blir full, og det tar 2-3 dager. Om vi har gjester til middag eller annet så blir den selvsagt fortere full:)

Skrevet

Du verden så ofte flere her kjører oppvaskmaskina. Vi er 10 stykker og selv hos oss er det nok med 2-3 ganger pr dag.

Skrevet

Akkurat annenhver dag.

Har nok flaske til to dager, så derfor..

Skrevet

To ganger per dag, og dere er fire stykker i familien? Setter dere i gang maskinen halvfull, eller fyller dere opp med svære kjeler? Dere kan jo umulig bruke 40-50 (Plass til 20-25 i maskinen av gangen) tallerkener om dagen... Jeg vasker kjeler, stekepanner, og bakeboller o.l. for hånd, kun det vi spiser av/med går i makinen, og den blir ikke akkurat full hver dag...

Skrevet

1-3 ganger om dagen. Oftere 3, enn kun en gang.

Pleier å sende frokost koppene og glassene og fatene på miniprogrammet på en halv time.

Skrevet

En gang om dagen, 2 voksne og ett barn.

Når mannen er borte på jobb blir det av og til annenhver dag istedenfor hver..

Skrevet

ca 5 ganger i uka. Vi er to voksne og to barn.

Skrevet

har jeg desperat stor oppvaskmasin eller er det dere som har desperat små?? vi er tre i huset og oppvaskmaskina går ca 1-2 ganger i uka

Skrevet

Jeg er anonym 22:47 18.10.2009, som kjører oppvaskmaskinen 1-2 ganger om dagen.

Vi kjører den aldri halvfull, men ikke nødvendigvis stappet full heller. Vi er glade i å lage mat og vi setter kjeler inn i den og i tillegg har vi masse kopper og glass og matlagingsutstyr som trengs en runde + tåteflasker osv

Skrevet

Det har jeg også tenkt på. Eller så har de unormalt lite tallerkener, bestikk og glass.

Går 2-3 ganger i uken her.

Skrevet

Ca. 1 gang i uka. Vasker alle boller og gryter/kasseroller for hånd hver dag (tar bare noen få minutter), så bruker maskina stort sett på glass/kopper, bestikk og tallerkener. Vi er bare 2 stk enda, blir snart 3 :-) Regner med det kan bli oftere da...

Skrevet

What??? Er dere bare veldig late, eller spiser dere veeeldig mange måltider i løpet av en dag??

Vi er to voksne og ett barn, vasker ca 3 ganger pr.uke..

Skrevet

Jeg er bare veldig lat. (jeg som kjørte 5 maskiner i uka)

Å vaske opp er noe av det kjedelikste jeg vet, derfor går kjeler, boller ol rett i oppvaskmaskinen. Det er den raskeste måten å få det til å se ryddig ut på kjøkkenet også.

Skrevet

Jeg vasker opp samtidig som jeg lager mat eller baker, da er oppvaska tatt, og kjøkkenet ryddig innen vi er klare til å spise, tallerkener og bestikk går selvfølgelig i maskinen. Men skyller godt først, da gjør det ikke noe om det tar noen dager å fylle opp.

Skrevet

En gang om dagen. Kjeler og store ting tar jeg utenom g vasker for hånd. Vi er to voksne og to store, snart to små.

Skrevet

Som regel 1 gang om dagen, to voksne og to små. Her går alt som får plass inn i maskina ja :D Har levd uten oppvaskmaskin fram til for noen mnd siden, og jeg vet rett og slett ikke om noe jobb som er mer kjedelig enn å vaske opp :(

Dere som vasker bare noen ganger i uka- blir det ikke lukten vondt?? Har vært et par ganger som jeg har brukt noen dager på å fylle opp maskina, og selv om jeg skyller av- så luktet det skikkelig dritt når jeg lukket opp døra på slutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...