Gå til innhold

Hva slags gulv har dere i yttergangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fliser, parkett, belegg???

Jeg har veldig lyst på parkett, men det er så upraktisk med mange barn i hus, derfor kan jeg tenke meg å legge en rad med fliser hele veien langs veggen som døra er på. Fliser som skal fungere som en slags evigvarende og lett å holde rein dørmatte.

Har lyst på noe nytt som ikke alle andre har. Joda, jeg er nok litt sær :)

Mannen vil ha fliser på hele gulvet (for det har alle andre)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fliser på hele gulvet, og er fornøyd med det.

Jeg drømmer om skifer da, det har mamma, og det er kjempefint!

Skrevet

Varmekabler og fliser. Perfekt. Hadde laminat før, skikkelig dritt å gå inn med våte og snøete sko. Skal aldri ha gang uten varmekabler mer.

Skrevet

Vi har fliser med varmekabler. Parkett må da bli fryktelig upraktisk ja? Er vel en grunn til at de fleste har fliser. ;o)

Skrevet

yttergangen har vi kabler,og store sorte fliser, (30x60)

sorte er ikke å anbefale,men fine er de :-))

Skrevet

mørkegrå, nesten svarte steinfliser med varmekabler.. Ikke glatte fliser, men minner mere om skifer.

Var parkett i innegangen her når vi flyttet hit, og den så ikke ut pga våte sko. Det gjorde det heller ikke innenfor verandadøra. men det hadde nok mye med at folka som bodde her før slurva med opptørking regner jeg med.

Skrevet

Vi har parkett og kan skrive under på at det er upraktisk. Men vi har en mørk teppe-løper (om man kan kalle det det) som går fra ytterdøra og innover i gangen. Upraktisk er det uansett,men teppet hjelper hvertfall på slik at parketten ikke blir ødelagt av fukt.

Skrevet

Var jo ikke akkurat slike svar jeg ønsket meg da. hehe.... vi har mørke grå fliser 30x60 som vi tenker å bruke, men jeg ser fortsatt for meg parkett med fliser rett på innsiden av døra som en stripe langs hele veggen :-)

Er det ingen som har det eller har sett dette før?

Jeg har sett det i et hus som guttungen var i bursdag for 3 år siden, husker jeg syntes det var litt stilig og at det virket veldig praktisk.

Vi har vaskerom med utgang, så klissvåte barn og møkkete støvler går inn den veien.

Skrevet

Har fliser i "steinkvalitet" (aner ikke om det er skikkelig stein, men de kjennes sånn ut i alle fall) her vi bor nå. De har ru overflate og jeg hater dem :P helt sjanseløst å vaske. Men selv om jeg hater det, er jeg i alle fall glad ikke parketten går helt ut (resten av leiligheten har parkett, bortsett fra bad og et kott), hadde det vært parkett i gangen hadde jeg gått og gravd meg ned med to små unger, barnevogn og dertil hørende gjørme og dritt overalt. Enda vi har flere meter med overbygd platting utenfor døra - og deretter asfalt, så man skulle tro det ikke ble dratt inn all verden...

Der vi bodde før hadde vi svarte, glatte fliser med varmekabler. Man kan ikke annet enn elske det :) Lett å vaske, tørt og fint selv når vi trillet inn fra slaps og grusblandingen med barnevogn og to voksne med sko som ikke så ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...