Studine mevik Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Gutten min er stor gutt og skal helst bæres når vi er ute. Jeg har ikke kjøpt noe bæresele fordi jeg har funnet meg i at han vil bæres når han ikke sover, men nå begynner det å bli tundt å bære han på armen i lengden. Han veide rett over 8kg for noen uker siden så er vel ihvertfall 8,5kg nå. Hvilken bæresele burde jeg satse på og hva koster de?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Manduca- fantastisk sele, både for baby og bærers rygg=) Enkel å få på, og kan brukes i flere timer uten å merke det i skuldre/ rygg! Et must rett og slett;) Koster 980 kr, men vel verdt det!! (kan brukes leeenge, til 20 kg) sjekk ut mer info her http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258 (ved magebæring er det stroppene i kryss bakpå ryggen som er best, obs osb!)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Enig med Lykkeli&gla. Manduca er veldig god å bære i. Nå er riktignok ikke snuppa så stor og tung enda, men vi har bært henne MYE, uten å bli sliten i rygg og skuldre. En av mine beste kjøp faktisk!
Ranni Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg bruker Mei Tai og er kjempefornøyd. Gutten er nok ikke fullt 8,5 ennå, men nærmer seg nok 8 og det er bare godt å bære. Jeg var innom butikken Bæreglede i Bidenkapsgate i Oslo - anbefales varmt. Der kan man prøve masse forskjellig og få masse hjelp og tips. Hvis du bor i Oslo-området altså :-)
MintCondition Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har både manduca og en meitai, og elsker begge deler
Studine mevik Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2009 Da må jeg nok investere litt penger i en manduca. Nå når han må ha på seg mer klær ute syns jeg det blir vanskeligere å bære han også. Tøyet bare sklir i armene mine
Hiv o'hoi Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Min lille kan ikke fordra Manduca. Han elsker å bli bært i sjal eller babybjørn, men når manducaen kom i hus ble han helt hysterisk. Tror det er noe med sittestillingen han ikke liker. Men Manducaen er kjempe god for voksne å bære i, så det er synd.
mummydummy Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har både meitai og manduca til min store gutt på 11 kg, og vi foretrekker manduca nå. Tror han synes det blir litt for tett i meitai'en, så manduca'n brukes mest her i huset. Men begge deler har vært livreddende her i huset ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå