Gå til innhold

Bæring av stor gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er stor gutt og skal helst bæres når vi er ute. Jeg har ikke kjøpt noe bæresele fordi jeg har funnet meg i at han vil bæres når han ikke sover, men nå begynner det å bli tundt å bære han på armen i lengden. Han veide rett over 8kg for noen uker siden så er vel ihvertfall 8,5kg nå.

Hvilken bæresele burde jeg satse på og hva koster de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Manduca- fantastisk sele, både for baby og bærers rygg=) Enkel å få på, og kan brukes i flere timer uten å merke det i skuldre/ rygg! Et must rett og slett;) Koster 980 kr, men vel verdt det!! (kan brukes leeenge, til 20 kg)

sjekk ut mer info her

http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258

(ved magebæring er det stroppene i kryss bakpå ryggen som er best, obs osb!)

Skrevet

Enig med Lykkeli&gla. Manduca er veldig god å bære i. Nå er riktignok ikke snuppa så stor og tung enda, men vi har bært henne MYE, uten å bli sliten i rygg og skuldre. En av mine beste kjøp faktisk!

Skrevet

Jeg bruker Mei Tai og er kjempefornøyd. Gutten er nok ikke fullt 8,5 ennå, men nærmer seg nok 8 og det er bare godt å bære. Jeg var innom butikken Bæreglede i Bidenkapsgate i Oslo - anbefales varmt. Der kan man prøve masse forskjellig og få masse hjelp og tips. Hvis du bor i Oslo-området altså :-)

Skrevet

Jeg har både manduca og en meitai, og elsker begge deler :)

Skrevet

Da må jeg nok investere litt penger i en manduca. Nå når han må ha på seg mer klær ute syns jeg det blir vanskeligere å bære han også. Tøyet bare sklir i armene mine

Skrevet

Min lille kan ikke fordra Manduca. Han elsker å bli bært i sjal eller babybjørn, men når manducaen kom i hus ble han helt hysterisk. Tror det er noe med sittestillingen han ikke liker. Men Manducaen er kjempe god for voksne å bære i, så det er synd.

Skrevet

Jeg har både meitai og manduca til min store gutt på 11 kg, og vi foretrekker manduca nå. Tror han synes det blir litt for tett i meitai'en, så manduca'n brukes mest her i huset.

Men begge deler har vært livreddende her i huset ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...