Gå til innhold

planlegging av baby nr to=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lykkelig fordi vi har bestemt oss for å prøve på nr to!

Men er det dumt for et barn å bli født i sommerferien?

Vet det er et teit spm,men lurer på om noen har erfaring m bursdagsfeiringer osv..

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra...

Grattis, da er vi to. Vi (jeg) skal ta ut spiralen i slutten av november...

Men hvis dere har bestemt dere å prøve nå, så må man være forberedt på at det kan ta litt tid før man blir gravid... ;)

Skrevet

Hvis du skal ha ett års permisjon er jo sommerferien perfekt mtp barnehageplass.

Ellers har jeg bursdag midt i fellesferien selv og det var jo selvsagt litt trist at bursdagsfeiringen min alltid ble litt amputert. Men det ble løst etterhvert med feiring endten før eller etter sommerferien.

Skrevet

dette har vel kun betydning i skolealder...Er selv født omtrent PÅ skolestart.. og syntes det var noe herk, for da var alle så opptatt med alt sitt. Men etter ca 12 år- har det ikke betydd noe..

Da rekker unge f.eks å fylle 18 før skolestart siste året på vgs =) he he. Da er nok desember noe man kanskje ergrer seg over lengre

Skrevet

Ja tar nok litt tid,men har gått uten p-piller lenge,så det er hvertfall klart;)

Men OM vi skluue bli gravide fort, hva med sommeren? er det dumt?

Hvor er du fra da?

Skrevet

jeg er født i september, og synes vel egentlig det er helt ok.

Sommerferie-barn er praktisk, men kjedelig når man går på barneskolen og alle vennene er på ferie nårdu skal feire...

Jeg er fra Sørum.

Skrevet

sjansen for å ha deilig temperatur på bursdagen er i hvertfall større! :-) Men kan jo fikse selskap etter ferien da.

Skrevet

Jeg er født i juli, og det har aldri værtnoe problem med bursdager. Veldig praktisk mtp barnehageplass. Har en gutt født i slutten av juni og en i midten av august. Har aldri tenkt at det er negativt;-) Lykke til med prøving, håper du få en spire i magen kjapt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...