nora-lille Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Jeg har OTH urban jungle, og er veldig fornøyd med den!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Har teutonia team s4 og kjemefornøyd!!
mammatiltvillinger Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Jag har egentlig ingen å anbefale, men anbefaler IKKE tfk. Har hatt både tfk twinner twist due, og tfk twinner twist (fikk låne med butikken da min ikke kunne brukes), og det har vært problemer med begge. Det endte opp med at vi fikk refundert pengene for vogna, og kjøpte et annet merke...
Nonesin Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Babyjogger city elite. Jeg har hatt 7 tv vogner og de fleste er korte i ryggen og kan kun brukes et par år, men den jeg har nå kan de fortsatt vokse mer i + at den har masse fine finesser som lang kalesje, lett justerbare rygger, justerbart styre, full liggestilling +++ annbefales:)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 Jeg er veldig fornøyd med min Ring duo. koster bare 4240 kr ny. Gå og les om den på: http://billigebarnevogner.no/index.php?main_page=index&cPath=3&zenid=b01a806ed696c7bfbb1777cde78a57d7 Den er veldig god som barnevogn, og den kan brukes en god stund som sportsvogn. Men den ble for liten og spinkel da nin sønn på 2,5 prøvde den.
1+2=3jenter Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 Har teutonia team s4, og forsåvidt fornøyd. Men skulle jeg kjøpt ny vogn nå, så hadde jeg gått for en tandemvogn i stedet for en bred vogn. Ser litt pussig ut, men du verden så mye mer praktisk... Vanlig bredde, lettere å komme fram... Og ikke minst, ungene har hver sin vogn; dvs ingen krafsing og tafsing på hverandre når de egentlig skal sove... Med teutonia-vogna gikk det bra så lenge vi brukte bag i vogna, etterpå ble det et styr...
tre små knotter Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 OTH! Kan brukes fra nyfødt til 2-3 år! Kanskje litt dyr, men en fantastisk vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå