Gå til innhold

I dag ble jeg 29 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og selv om jeg prøver å la være å tenke på det, og bare late som ingenting, får jeg helt hetta..!

Om bare 1 år bikker jeg 30! Iiiik! Jeg føler meg ikke så gammel, og jeg vil ikke være det heller. Jeg vil være i begynnelsen av 20-årene jeg!

Føler ikke jeg har kommet noe lenger siden dengang, selv om jeg har fått både mann og barn. Det er bare det at de siste årene har gått så fort, og jeg klarer ikke henge med i svingene.

Er det normalt med 30-års krise?? Uff, forferdelig ekkelt å vite at jeg er gammel når jeg ikke vil være det. Og enda har jeg ikke meket meg til å få noen utdannelse. Stortrives i jobben jeg har altså, men den manglende utdannelsen gnager, tenk å hatt papirer på at jeg KAN det jeg liker så godt, og fått bedre betalt for det jeg allerede gjør!

Kan ikke bare tiden stå stille noen år??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER MED DAGEN!!!! Og TENK for en feiring du kan ha neste år! Jubileum jo :-D

Skrevet

30 års krisen er skikkelig oppskrytt. Jeg fikk litt panikk min siste kveld som 29 åring, men da jeg våknet like ung og sprek morgenen etter så gikk det over. Kanskje det kommer en krise ved 40?

Skrevet

Gammel?????

*Tupper deg HARDT i ræven*

Gratulerer med dagen :o)

Hilsen en ungdom på 32!!!

Skrevet

Gammel? Hørt sånt tull! Man er ikke eldre enn hva man føler seg, og alder er bare et tall, så det så!! Skjerpings!! ;o)

Har du forresten lyst på utdanning, så er det bare å sette i gang. :o)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen, glemte helt det, ble så oppskaket over at du mente 30 var gammelt! ;o)

Skrevet

Gratulerer med dagen :-)

30 er ikke gammelt vennen! Jeg ble også 29 i år ... men finner trøst i å se at mannen er akkurat like kjekk og ungdommelig som før han rundet det magiske tallet.

Er det ting i livet ditt du ikke er fornøyd med har du enda tid til å forandre på det :-)

Skrevet

For min del var det verste å bli 29. Da jeg ble 30 hadde jeg forsont meg med tanken.

Dessuten, det er jo bare et tall og har ingenting å si. Og alternativet er jo så mye verre...

Gratulerer så masse med dagen, og velkommen til 30årene til neste år. Så langt har de vært mye bedre enn 20årene for min del;-)

Skrevet

Takk for gratulasjonene=)

Gammel og gammel. Tallet tretti innebærer så mye voksent som jeg ikke er klar til å oppfylle. Jeg vil være ung og til tider uansvarlig jeg.

Kanskje jeg ikke er så moden, hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...