Nathalie'i'magen Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Er nå i uke 14, og er litt nysgjerrig på om jeg nettopp kjente noen små spark.. Litt vanskelig å forklare, men det kjentes kanskje litt ut som "lemus" langt nede på venstre siden av magen... Kan dette være spark, eller bare innbiller jeg meg ting? Dette er førstemann..
Lilleleen Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Da jeg kjente det for første gang, så var det som leamus i magen. Så høres ut som om du har kjent dine første spark ) Noen samenligner det også med små luftbobler som sprekker, eller som å ha en liten fisk i magen som spreller )
Nathalie'i'magen Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2009 ååå, så gøy da Håper det var ett spark da! Jeg har også hørt om sammenligningen med luftbobler som sprekker, men klarer ikke helt å skjønne hvordan det skal føles. Det føltes mer som en fisk ja, som slo meg med halen,haha Hvor ofte skal man kunne kjenne spark så tidlig?
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er 14+4 nå og har kjent som det beskrives her, men har vært usikker på om det er bevegelser. "leamus" og bobling nede på ene siden. Kanskje det er noen små bevegelser fra lille gull?!?! ) Har tenkt at det er for tidlig å kjenne noen bevegelser ennå jeg. Har dere begynt å få mage ennå? Jeg kjenner fortsatt ikke noenting jeg. Ikke når jeg ligger på ryggen heller Venter såååå på å få mage!
Lilleleen Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er førstegangs så jeg vet ikke hva som er mest normalt, men jeg kjente kanskje ett par ganger i uka da jeg var 14 uker på vei. Jeg kjente liv for første gang da jeg var ca 13-14 uker.
MammaMø med to små Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 jeg er 15+4 på vei men har ikke kjent noe enda tror jeg? har sånne sammentrekninger på en måte men dette er vel ikke bevegelse? altså akkurat som om når man strammer magemusklene raskt og slipper opp igjen. kjenner sånn nederst i magen(nei det er ikke livmora,dette er annerledes). ellers har jeg ikke kjent noe? dette er første baby..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå