Aliena Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Først sier de at grunnen til at de var i Kongo var at de skulle arrangere krigsrollespill, men så kommer det fram at de driver med sikkerhet/livvakttjeneste. Ang drapet sier de først at en ukjent forbryterbande brått kom ut av jungelen og drepte sjåføren, nå er det pluteselig en av de andre passasjerene. Tatt eksempel fra de NOKASdømte hvordan man skal skifte forklaring mest mulig for å miste all troverdighet?
august 2010 Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 De har vel sagt at firmet de startet både skulle drive med livvakttjeneste/sikkerhet OG events for eventyrlystne nordmenn. Har ikke fått med meg at det nå er en av de ndre passasjerne som skal ha drept sjåføren, har de kommet frem i dag? Synes nok disse guttene bommet litt på taktikken sin om å holde kjeft første runden, men jeg klarer ikke å se hvorfor de skulle ha tatt livet av sjåføren sin, hva er motivet liksom? Tror nok ikke nødvendigvis at de har helt rent mel i posen, men tror allikevel ikke at de har gjort det de er dømt for.
Nemlig Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Ikke veldig troverdige synes jeg... Ikke så mye sympati fra min side.
Aliena Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2009 Kom fram i dag ja. Har forsåvidt ingen klar formening om de har gjort det eller ikke, men synes ikke de er spesielt troverdig i forklaringen i hvertfall. Og det bildet av Moland når han vasker blod med et stort smil er jo litt suspekt da.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg tror ikke de har drept noen, men som nevnt over her så har de nok ikke helt rent mel i posen.. Det er farlig å reise til Kongo på egenhånd, men det var de nok klar over... French er "den typen"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå