Gå til innhold

Hvor troverdige er Moland og French?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først sier de at grunnen til at de var i Kongo var at de skulle arrangere krigsrollespill, men så kommer det fram at de driver med sikkerhet/livvakttjeneste.

Ang drapet sier de først at en ukjent forbryterbande brått kom ut av jungelen og drepte sjåføren, nå er det pluteselig en av de andre passasjerene.

Tatt eksempel fra de NOKASdømte hvordan man skal skifte forklaring mest mulig for å miste all troverdighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har vel sagt at firmet de startet både skulle drive med livvakttjeneste/sikkerhet OG events for eventyrlystne nordmenn.

Har ikke fått med meg at det nå er en av de ndre passasjerne som skal ha drept sjåføren, har de kommet frem i dag?

Synes nok disse guttene bommet litt på taktikken sin om å holde kjeft første runden, men jeg klarer ikke å se hvorfor de skulle ha tatt livet av sjåføren sin, hva er motivet liksom?

Tror nok ikke nødvendigvis at de har helt rent mel i posen, men tror allikevel ikke at de har gjort det de er dømt for.

Skrevet

Ikke veldig troverdige synes jeg...

Ikke så mye sympati fra min side.

Skrevet

Kom fram i dag ja. Har forsåvidt ingen klar formening om de har gjort det eller ikke, men synes ikke de er spesielt troverdig i forklaringen i hvertfall. Og det bildet av Moland når han vasker blod med et stort smil er jo litt suspekt da.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg tror ikke de har drept noen, men som nevnt over her så har de nok ikke helt rent mel i posen.. Det er farlig å reise til Kongo på egenhånd, men det var de nok klar over... French er "den typen"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...