Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har lagt ut en "leilighet ønskes leid" annonse på nett nå, og lurer på om dette høres greit ut? "Mor og datter (2 år) ønsker å leie leilighet på ............. snart. Helst i nærheten av ....... bhg., da ungen har bhg.plass der fra dato. Rolig, røyker ikke, har ingen dyr. Sikker betaler. Betaler gjerne 3 mnd leie i depositum. Er stortsett tilgjengelig på telefon fra kl.08.00 - 21.00. Send gjerne mail med info og bilder hvis mulig. "
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Høres veldig grei og informativ ut den ja Lykke til!! Men bytt ut ordet "ungen" med datteren min, da "ungen" er et litt negativt ladet ord i denne settingen. Høres litt kaldt ut! Men om det har noe å si vet jeg ikke. Liker bare ikke når folk sier "ungen" om sitt eller mitt barn.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Takk for svar. Ja, kanskje jeg skal endre det, ja. Er litt enig med deg egentlig, har bare ikke tenkt over det.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 - ønsker å leie leilihet på .....snarest. (ikke snart) - bytt ut ungen med barnet Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Kanskje jeg er rar, men synes ikke du trenger å ha med " da ungen har bhg.plass der fra dato." Det er noe de skjønner. Eller at du evnt. får plass der snarest.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #7 Skrevet 18. oktober 2009 også enig med om å droppe å beskrive når banet ditt har bhg.plass fra, det er smør på flesk, skriv bare at du ønsker leilighet i nærhet av ...bhg. Forslag anonym 22:35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå