satser & vesla Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Hei I morges fikk jeg rier, men den stoppet plutselig og siden har det vært stille. Jeg er 36+3 i dag. Lurer på om noen har erfaring med at den plutselig kan dukke opp igjen like etter (noen dager)? Jeg håper ikke at det blir noe fødsel på meg før minst fullgåtte 37 uker. . . . Spennende er det uansett :-)
Mamma til oktobergutt Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg hadde rier for 3 dager siden, på henholdsvis 1 minutt og med pauser på 3-4 minutter. Trodde virkelig fødselen var i gang, men den gang ei. Stoppet helt opp, og siden har jeg ikke merket noe. Men dette var like rundt termindato, 1 dag på 'overtid' i dag jeg. Så får se om det skjer noe snart.. Men ja, spennende er det Lykke til )
lucky1 Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har hatt samme problem i 3 dager nå, det holder på noen timer for så å roe ned..... startet i uke 33 men de klarte å stoppe riene da. Er nå i uke 35+6 og skikkeli plaget med dette. Aner ikke hva som skjer videre jeg, er så sikker på at NÅ er fødselen igang, hver gang! Sliten....
manga Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 jeg har til tider vært plaget med det, holdt på i flere timer med 5 min pauser. men jeg har trodd det har vært kynnere hele tida. ikke tenkt så mye på det. (har jo vært veldig vondt da men) på torsdag fikk jeg imidlertid sinnsyke smerter i hoftene og etter å ha ringt rundt og spurt om råd, ringte jeg føden. de mente de var bekkenløsning, men ville jeg skule komme inn. Jeg kom inn og og fikk på sånne bånd (husker ikke hva de heter) og da viste det seg at jeg hadde rier. de sjekket for åpning, men ingen enda, men livmormunnen var flat og hadde begynt å modnes. jeg og samboer reiste hjem igjen og etter noen timer toil stoppet det opp igjen. trolig er det dette jeg har hatt før også. nå veneter jeg bare på at det skal sette i gang igjen.... jeg har termin 1 nov...
Gjest eelis+guttespire *har født* Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg hadde det sånn i over en måned før jeg fødte, og de siste to ukene hver kveld. Måtte ta paracet for å sove. Utroolig slitsomt ja! Jeg fødte 39+2. Lykke til :-)
lillebie på`n igjen Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 jeg fikk premature rier på fredag- ble innlagt- men de ga seg natt til lørdag. I går var de tilbake, kom i ca 4-7 min mellomrom i mange timer, før det ga seg igjen... og jeg er bare 34+0 i dag! lagde en tråd her inne i dag om det er dette som kalles maserier??blir så forvirra av alle begrepene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå