Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 en kvinnelig barnepsykiater med store tatoveringer?
Lea Laus Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Nope, vi har da kommet lengre enn som så..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Når hun blir 60, kanskje. Da er det skremmende stygt.
Kleint Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Hvorfor skal man reagere på det? Om man har et drøss av tatoveringer eller er bajas på fritiden, så er vel det uvesentlig for hvordan man er i jobb? Jobb og privat er to vidt forskjellige ting!
Den Blå Engel Skrevet 18. oktober 2009 #8 Skrevet 18. oktober 2009 Hadde vel reagert, som i "Oi, uventet!". Men hadde ikke satt spørsmålstegn ved hennes kompetanse på grunn av tegninger på huden.
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 18. oktober 2009 #9 Skrevet 18. oktober 2009 Hva er problemet med at akkurat en kvinnelig barnepsykiater har store tatoveringer? Tatoveringer er ikke lenger forbeholdt gamle sjøulker, det er heller ingen smittsom sykdom...
Lilleleen Skrevet 18. oktober 2009 #10 Skrevet 18. oktober 2009 Nei, for min del kunne hun hatt piercinger overalt også, så lenge hun gjør en god jobb )
Let's hear it for the boys! Skrevet 18. oktober 2009 #12 Skrevet 18. oktober 2009 Haha, nå måtte jeg le! Sa det til samboeren min (som har mange tatoveringer og er en respektert forretningsmann, tro det eller ei!) og han fikk seg en god latter, han og
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #13 Skrevet 18. oktober 2009 Nei, hvorfor det? På småbarnsavdelingen i barnehagen vår har en av de ansatte masse tattiser, og hun er helt fantastisk! Hvorfor skulle hun ikke det?
Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #14 Skrevet 18. oktober 2009 Nei? Hvorfor skulle tatoeringer ha betydning for jobben hun gjorde?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #15 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg spør fordi jeg har lyst til å spesialisere meg til barnepsykiater men lurer veldig på hvordan foreldrene til pasientene hadde reagert på min heavytatoverte arm!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #16 Skrevet 18. oktober 2009 Kan du ikke ha langermete skjorter/gensere/kjoler på jobb? Om jeg hadde reagert eller ikke kommer ann på hvilke tatoveringer du fremviser foran barna og om det er noen som ungene blir redde av eller ville vært ødeleggende for behandlingen av ungen. Jeg ville nok satt pris på at du hadde dekt de til mens du var på jobb.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #17 Skrevet 18. oktober 2009 Kommer nok til å prøve å dekke i størst mulig grad, men jeg fra skulderen helt til håndleddet så det kan stikke ut selv om jeg bruker langermet. Har blomster så det er ikke noe skummelt i hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #19 Skrevet 18. oktober 2009 Ikke reagert, vi lever i 2009 og ikke i 1950 tallet
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #22 Skrevet 19. oktober 2009 Nei så absolut ikke!! Tatoveringer og piercinger har vel ingenting med hvordan personen bak dem er!! Det finnes sikkert noen gammeldagse og konservative foreldre der ute, men jeg trur de er i mindretall. Så lenge hun gjør en god jobb er det det som teller :-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #23 Skrevet 19. oktober 2009 Hadde faktisk ikke brydd meg litt en gang! Men ed trynet full av peircinger hadde jeg blitt skeptisk...av hygiensike årsaker. Æsj!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #24 Skrevet 19. oktober 2009 Litt overrasket over at ikke flere hadde reagert, leser så ofte her inne om mødre som syns det er så harry og billig med tatoveringer...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #25 Skrevet 19. oktober 2009 Kong Haakon VII hadde mange tatoveringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå