Gå til innhold

INGEN her som reagerer på


Anbefalte innlegg

Skrevet

en kvinnelig barnepsykiater med store tatoveringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, vi har da kommet lengre enn som så..

Skrevet

Når hun blir 60, kanskje. Da er det skremmende stygt.

Skrevet

Hvorfor skal man reagere på det? Om man har et drøss av tatoveringer eller er bajas på fritiden, så er vel det uvesentlig for hvordan man er i jobb? Jobb og privat er to vidt forskjellige ting!

Skrevet

Hadde vel reagert, som i "Oi, uventet!". Men hadde ikke satt spørsmålstegn ved hennes kompetanse på grunn av tegninger på huden.

Skrevet

Hva er problemet med at akkurat en kvinnelig barnepsykiater har store tatoveringer? Tatoveringer er ikke lenger forbeholdt gamle sjøulker, det er heller ingen smittsom sykdom...

Skrevet

Nei, for min del kunne hun hatt piercinger overalt også, så lenge hun gjør en god jobb :o)

Skrevet

Haha, nå måtte jeg le! Sa det til samboeren min (som har mange tatoveringer og er en respektert forretningsmann, tro det eller ei!) og han fikk seg en god latter, han og :)

Skrevet

Nei, hvorfor det?

På småbarnsavdelingen i barnehagen vår har en av de ansatte masse tattiser, og hun er helt fantastisk! Hvorfor skulle hun ikke det?

Skrevet

Nei? Hvorfor skulle tatoeringer ha betydning for jobben hun gjorde?

Skrevet

Jeg spør fordi jeg har lyst til å spesialisere meg til barnepsykiater men lurer veldig på hvordan foreldrene til pasientene hadde reagert på min heavytatoverte arm!

Skrevet

Kan du ikke ha langermete skjorter/gensere/kjoler på jobb?

 

Om jeg hadde reagert eller ikke kommer ann på hvilke tatoveringer du fremviser foran barna og om det er noen som ungene blir redde av eller ville vært ødeleggende for behandlingen av ungen.

Jeg ville nok satt pris på at du hadde dekt de til mens du var på jobb.

Skrevet

Kommer nok til å prøve å dekke i størst mulig grad, men jeg fra skulderen helt til håndleddet så det kan stikke ut selv om jeg bruker langermet. Har blomster så det er ikke noe skummelt i hvertfall!

Skrevet

 

Ikke reagert, vi lever i 2009 og ikke i 1950 tallet

Skrevet

Nei så absolut ikke!! Tatoveringer og piercinger har vel ingenting med hvordan personen bak dem er!!

 

Det finnes sikkert noen gammeldagse og konservative foreldre der ute, men jeg trur de er i mindretall.

 

Så lenge hun gjør en god jobb er det det som teller :-)

Skrevet

Hadde faktisk ikke brydd meg litt en gang! Men ed trynet full av peircinger hadde jeg blitt skeptisk...av hygiensike årsaker. Æsj!

Skrevet

Litt overrasket over at ikke flere hadde reagert, leser så ofte her inne om mødre som syns det er så harry og billig med tatoveringer...

Skrevet

Kong Haakon VII hadde mange tatoveringer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...