Gå til innhold

Hvor mye har dere gitt i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gav 200,-. Har gitt samme beløpet i noen år nå=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært hjemme i hele dag og ikke sett snurten av disse bøsse folkene jeg?

Skrevet

Det var ei dame her tidligere, men vi hadde ikke et rødt øre i hus. Pleier aldri å ha kontanter, men leita nå ganske grundig mens hun sto utenfor og venta. Dårlig samvittighet nå :/

Skrevet

100,- - gir samme hvert år jeg også :-)

Skrevet

Var ikke hjemme da de kom, men har fått lapp på døren med det tlf.nr en kan ringe og gi 200,- , så da gjør vi det:-)

Skrevet

en 100 lapp + små penger.

dere som ikke har fått bøssebærer på besøk kan vel bare ringe inn?

Skrevet

Vi var ikke hjemme og hadde glemt å ta med lommeboka til mamma og pappa hvor vi var, så vi ringte når vi kom hjem og ga 200kr.

Skrevet

Så flinke jenter! husk at dere kan gi hver dag hele året! Ikke bli lei dere hvis dere ikke fikk gitt i dag, Håper nesten denne tråden blir ren konkurranse om hvor mye som er gitt, foreløpig 200 som er på topp så jeg! Go girls!

Gjest Bjørnen Collargol*ruger
Skrevet

Har ikke vært noen her heller....

Skrevet

tror jeg hadde 8 kr jeg. og de fikk de!!

Skrevet

Jeg var ikke hjemme men hos mamma, og der hadde jeg ingen penger. Så ho ga 100kr fra oss og 100kr fra dem. Og da ble det jo mer enn om jeg hadde vært hjemme. Har veldig lite penger for tiden, og kontanter er det ikke det jeg har mest av.

Og 200kr på tlf gir jeg bare ikke. Den dagen jeg kan bestemme beløpet selv så skal jeg ringe inn

Skrevet

Jeg har gått i 2 timer:) Overraskende hvor mange som gir! Av alle husene jeg var innom var det 2 stk. som ikke ga, De fleste hadde penger klart i hånda når de lukket opp. Selv ga vi vel en 50 lapp tror jeg.

Skrevet

Gav 150 kr, for det var det vi hadde av kontanter:0)

Skrevet

Masse mynter. Ca 40 vil jeg tro.

Skrevet

Har også vært ute noen timer i formiddag, og alle gav. Ringte på en bolig hvor det bor 4 ungkarer, og alle sammen kom for å putte på penger. Synes det er kjempebra at så mange er med på å gi:)

Vi gav en del penger.

Skrevet

Vi gav 220 kr. Pleier å henge pose med 20 kr. til vg på dørhåndtaket, men vgselgeren har ikke vært her i dag så da slang vi oppi en 200 lapp til med lapp der det stod "til tvaksjonen".

Skrevet

Har ikke kommet noen til oss i år, uansett hvor mye de reklamerer på TV om at de skal innom absolutt hvert eneste hus! "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu" o.s.v...

Både jeg og kjæresten har ringt inn og gitt 200 kr hver.

Skrevet

Ga 400 kroner jeg. eller, dvs, jeg ringte inn to ganger.

Skrevet

Har ikke gitt noe siden de ikke har vært her (bor litt gjemt). Har heller ikke vært i tankene mine. Følger ikke med på sånne ting.

Skrevet

Gav 200,-, men lurer på om jeg skal ringe og gi 200 til, for det er så bra at det går til kvinner og barn.

Skrevet

Vi gir et fast beløp hvert år, spiller ikke så stor rolle hvor mye det er. Føler vi gir etter evne.

Men har vært områdeleder på hjemstedet mitt og tatt ei bra rode i tillegg, så det har blitt noen timers innsats. Kan godt kalle det en viktig søndagstur :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...