line_mor Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 vi har ei tulle som heter marthe, så trenger litt hjelp til navn på nestemann, om det blir gutt har vi: henrik,bendik,simen og magnus, men jentenavn har vi bare ingeborg og karoline, så hva tenker dere, må passe på en stor unge siden vi venter en på 5 kilo,
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg synes ikke du trenger å tenke på at det skal passe til en stor unge i hvertfall! Den er jo liten uansett, baby er baby! Synes egentlig alle de navnene du nevner passer til Marthe jeg da.. Liker best Bendik og Karoline!
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 jeg syns thea er fint sammen med marthe
Romeren Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Haha, må passe på en stor unge.. (hu kommer jo ikke akkurat til å være stor hele livet da! ) Det første jeg tenkte var mona, men det er kanskje litt kjedelig og selvfølgelig?
gravid 67 modell:-)har født Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 jeg kjenner en veldig søt jente som heter Marte Elise, så kanskje Elise kan være et alternativ:-) Sofie, Silje, Julie er ellers jentenavn som jeg liker godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå