dølajinta Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Ble emmaljunga duo edge kombi kjøpt i 2008. Kjøpte brukt så vi fikk den for 3000 inkl masse utstyr. Vogna såg nesten ny ut. Henter den i morgen. Ble mørke blå og kakhi farget, så hvis det blir jente som jordmor trodde, blir det mørkeblå vogn på henne. he he. Ikke så farlig vel. Kjenner jeg gleder meg til å hente vogna nå.
Lilleleen Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Så morro ) gratulerer med vogn. Mørke blå går til begge kjønn, så kan du jo heller ha rosa helsetepper ol så det blir litt mer jentete )
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Gratulerer med ny vogn, kjøpte brukt her og siden det e 4 og sistemann i flokken Vi kjøpte Brio Sing til 3000 kr :) Er kjempe fornøyd, lett og kjøre og tar liten plass :)
Elinlita Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Gratulerer Vi har også bestemt oss for Emmaljunga. Har bestilt den hvite. Tror kanskje ikke alle er like enige i det, da vi venter en liten gutt. Men skitt au, jeg synes vogna er fin jeg
Marielle_23 Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Gratulerer med vogn Har nettopp kjøpt jeg også, Brio GO...det svei i lommeboka men har spart penger og jobbet ekstra for hadde så lyst på den vognen;) Får heller satse på å kunne bruke den til neste unge også!
86modell* Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Har også tenkt til å kjøpe duo vogn fra emmaljunga. Håper jeg kommer over en som er i bra stand og billig.
magnhild81 *fødeklar* Skrevet 19. oktober 2009 #7 Skrevet 19. oktober 2009 Grattis med fin vogn. Blå vogn går jo til begge kjønn ;-) Sitter selv og venter på å finne vogna jeg vil ha på finn.no, her vil vi ha sort simo kombivogn med kompakt understell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå