ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Lillegutt er 6 mnd om en uke, og jeg har ikke sett snurten av tante rød enda. Egentlig er jeg bare fornøyd med det, men jeg er avhengig av at mensen dukker opp relativt fort nå.... Må nemlig gjennom en plastisk underlivsoperasjon for å lukke et hull som ikke er grodd igjen etter fødselen. Men jeg må ha fått tilbake mensen sånn at østrogennivået i kroppen er normalt igjen før de kan utføre denne operasjonen.... Aller helst ville jeg ha hatt operasjonen i jan/feb sånn at jeg er 100% frisk før jeg skal på jobb igjen i begynnelsen av april. Og så regner jeg med at det kan ta 1-2 mnd før østrogennivået er normalt igjen etter at mensen er tilbake... Jeg hadde håpet at jeg kunne fortsette å amme en stund til, men er redd jeg må kutte ammingen helt for at tanta skal komme... Noen som har tips eller råd å komme med?
Hilde_85 Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Det der er så veldig opp og ned at det er ikke sikkert det er p.g.a amming mensen ikke er tilbake. Jeg fikke mensen 3 mnd etter fødsel. Og jeg fulltidsamma frem til 7 mnd. Men tips til å få mensen har jeg desverre ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå