Gå til innhold

Flere som er gravide igjen?


Plutselig_gravid

Anbefalte innlegg

Har nettopp funnet ut at jeg er gravid igjen.... Ikke helt planlagt så er litt i sjokk enda.

Blir 14-15 mnd mellom de så jeg får det nok travelt fremover.

Noen i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! :)

 

Jeg er ikke gravid nei..men har 20 mnd i mellom de to jeg har da. Veldig travelt ja, men det går egentlig fint for oss ihvertfall :) I begynnelsen var det mye planlegging som måtte til for at ting skulle fungere.... levering i bhg...mating... soving... når gjøre husarbeid? .. gå på butikken.... helesetasjon... henting i bhg osv... men nå som vi er inne i en rutine så går det mye lettere :) Veldig kos å se de to små ha glede av hverandre.. Eldstemann elsker å leke og kose med lillesøstera si... og hun svarer med et stort smil og armer og bein som går i alle retninger :)

 

Masse Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :-D Det blir sikkert litt hektisk først ja, men veldig koselig. Lykke til! (Er ikke i samme situasjon til, men tenker på å få en til i løpet av 2 år i hvert fall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gratulerer!! :) Jeg er ikke gravid nei, men det er helst pga økonomiske grunner. Tenker å prøve å bli gravid igjen til sensommeren, sånn at det blir rundt 2 år mellom de...

 

Masse lykke til!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Først: Gratulerer så mye!

 

Og, ja.. Jeg testet positivt i går. Lillegutt er født 30.april så det blir 14-15 mnd mellom.. Ikke planlagt her heller. Vi hadde et lite "arbeidsuhell" og tok t.o.m. angrepille, men den funka visst ikke..

 

Har litt angst nå, men roer seg nok snart. Hadde jo planlagt en til, men ikke så raskt! Kunne tenkt meg å få tatt svineinfluensavaksinen før jeg ble gravid, men den gang ei.. Nå må jeg uansett vente 2 mnd,

 

Lykke til fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer til dere somer gravid igjen :)

 

Jeg er ikke det :P Men jeg har en gutt som er født februar 08 og en jente i april 09, så er 15 1/2 mnd mellom dem.. Min mann jobber på båt, så er i tilegg en del aleine. Jeg har vært veldig glad for at storebror fikk plass i bhg når han var 13 mnd, det har gått kjempe fint og han kooooser seg! Og jeg koser meg masse som tobarnsmamma :) Men... er alltid et men :P jeg syns også det har vært slitsomt, jenta mi sov rundt fra hun var ca 3 mnd, så skal ikke klage på det. Har badet henne hver dag siden vi kom fra sykehuset, om kvelden.. det gjorde jeg med gutten min også. og begge to har kommer fort inn i når det er natt, så her funket det i hvertfall :) Men det er dette å klaffe levering i bhg, handling,husarbeid,kos med jenta mi, gå tur, lage middag til gutten skal hentes i barnehagen igjen. dageene går i ett, det er helt sikkert :) Men her har gode rutiner vært løsningen!! Fks: om kvelden når ungene er lagt: ligger jeg frem ytterklærene til begge to til dagen etter, det samme gjelder klærene på badet, gjør klar bilstolen til minsten, flaske,mme og panne står klar til melkelaging om morgenen og koppen til storebror står klar på kjøkkenbordet. Jenten min er heldigvis veldig flink å ligge å leke aleine så jeg får smurt frokost osv... Nå er minsten blitt 6 mnd, og jeg ser alleredet hvor de koser seg sammen :) ingen andre barn får røre lillesøster, storebror passer på og beskytter, trøster og klapper på henne hvis hun griner.. han er veldig flink :) Og det er INGEN søskensjalusi, siden de er så små begge to :) vi koser oss masse sammen, men som sagt er det veldig travelt.... jeg hadde valgt "to tette" om jeg kunne valgt igjen :) så ønsker dere masse lykke til! alt går seg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Fikk også min første 19.april! Er gravid igjen jeg og! Her termin i begynnelsen av Sept. 2010.. Det var veldig planlagt fra vår side, så det blir spennende å se hvordan det blir!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...