Gå til innhold

vil alle her ha flere barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

det vil ikke jeg.holder lenge med en .bare jeg som tenker sånn?hvorfor vil dere ha flere barn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo mange som ikke vil ha mer enn 1 barn. i likhet med deg. så er det de i likhet med meg som vil ha fler. vi er forskjellige. er det virkelig noe å spekulere i?

Skrevet

Og meningen med å spørre om dette? La nå folk få gjøre hva dem vil. Noen vil ha 10 unger, andre vil ha en.

Skrevet

Jeg har to barn, kunne tenke meg ett til. Da jeg vokste opp var det bare jeg og min søster, og det er en del år i mellom oss.. Jeg syns kanskje det kan bli ensomt for et barn å vokse opp uten søsken. Det er min erfaring---

Skrevet

Er nok ikke bare deg som tenker slik..:) Selv har jeg nok lyst på en til en gang i fremtiden, men når/om det skjer aner jeg ikke.

Skrevet

må jo ha noe å diskutere:)

Skrevet

Jeg vet ikke. Det går i bølgedaler det der.

Skrevet

Nei jeg vil ikke ha flere barn, men har allerede to.

Skrevet

Jeg har en, men vil ha tre til. Hvorfor, ingen spesiell definerbar grunn faktisk, bare ett sterkt ønske og behov for å få flere barn antar jeg:)

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å se for meg at jeg skal ha flere enn et barn. Det kan komme av at jeg har vokst opp som enebarn. Jeg er så oppslukt i jenta mi nå, og klarer ikke å se for meg at jeg noen gang skal kunne føle slik for andre enn henne. Men hun er 9 mnd nå, og følelsen rundt dette kan endre seg når hun blir eldre.

Min samboer er helt klar på at han vil ha minst to barn, så jeg regner med at det blir flere etterhvert, for så sterkt føler jeg ikke på at jeg bare vil ha et barn.

Skrevet

Jeg ville ha flere barn enn bare ett av veldig mange grunner. Bl.a synes jeg selv at det er utrolig sårt nå som voksen og ikke ha noenlunde gjevnaldrende søsken, jeg synes ofte det var kjipt som barn å ikke ha søsken, jeg mener det er best for barn å vokse opp med søsken. Er ikke noe man liker å tenke på, men om et barn skulle dø, så innbilder jeg meg at det vil være mer overkommelig om man har flere enn bare ett barn selv om alle barn er like umistelige. Greit for barna å være flere når mannen og jeg blir gammel. Vi liker å være mange, følte ikke vi var en skikkelig familie før vi fikk flere barn, er så sårbart å være få liksom.... Kunne fortsatt lenge jeg, men dette var bare noen av mine/våres personlige grunner. Dette synet gjelder jo slett ikke for alle.

Skrevet

Dette har jeg også lurt på..

Jeg er unormal i min vennekrets fordi jeg har to og vil ikke ha flere.

Skjønner ikke hvorfor folk skal ha så mange barn, men så er vi da alle forskjellige og det er veldig godt noen ganger..

Skrevet

Jeg kan i utgangspunktet ikke få barn så jeg er godt fornøyd med den jeg har i magen og tenker ikke på flere:)

Skrevet

Vi har bare en, og er kjempeglad for han da. Men angrer litt på at vi ikke prøvde på en til, for hadde vært fint med to. Ser det særlig nå som han begynner å bli større. Men det er for sent for oss med flere, så må godta at det er sånn det ble.

Skrevet

Vi har et barn, og det er et mer enn jeg trodde jeg kom til å få.. Men gubben vil ha et til, for at barnet vi har nå ikke skal bli enebarn. Så vi prøver, men kan ikke akkurat si at det er så veldig helhjertet fra min side, syns vi har det helt perfekt sånn som det er nå. Liker ikke småbarnsperioden, og med et veldig selvstendig skolebarn frykter jeg at overgangen til bleiebarn igjen, kommer til å bli vel dramatisk for meg..

Skrevet

Jeg venter mitt andre barn nå. Har hatt et svangerskap som sendt fra hel... Jeg skal ha planlagt keisersnitt og har allerde utfylt blanketten for sterilisering. Er så glad at dette blir mitt siste svangerskap. Jeg hadde ikke hatt psyke til å holde ut så mye smerter en gang til....

Skrevet

Jeg vet ikke helt. Nå holder det med en, men kanskje jeg vil ha flere om noen år.

Skrevet

Jeg vil ha flere. Da foreldrene mine døde ble jeg plutselig helt alene i verden fordi jeg ikke har søsken. Det unner jeg ingen.

Skrevet

Etter 1 barn så var jeg og mannen fast bestemt på at den ALDRI skulle bli enebarn... Min mann er enebarn..

Og nå venter vi nr 4, har alltid ville hatt mangen barn...

Skrevet

Slik e det med min mann også, moren hans døde av kreft 5 mnd før vi fikk eldste datteren... og nå har han bare faren....

Han unner ingen det.. jeg er heldig og har 2 søsken..

Enebarn blir oftere bortkjemt ;)

Skrevet

Jeg håper jeg får flere barn enn ett. Har alltid ønsket meg fire, men får se hvor mange det blir.

Grunnen til at jeg ikke vil ha enebarn er fordi jeg syntes barn har godt av å ha søsken. Jeg er veldig glad for at jeg har to søsken selv. Selv om vi kranglet da vi var små, så ville jeg ikke vært dem foruten i dag :o) Jeg har ett veldig godt forhold til mine søsken.Og selv om vi har unge foreldre, så vet vi jo at de blir gamle en dag, da er det godt å være flere.

Skrevet

Jeg har fått de to jeg vil ha og er kjempefornøyd med det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...