St.Sunniva Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er snart ferdig med tredje døgnet nå..og i dag tok jeg en urinstix, og den var så og si på 50...Betyr det at jeg gjør det riktig da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Ja, da gjør du det riktig Men du kan med hell drikke mer vann da... jo mørkere den er, jo mindre veske har du i kroppen
St.Sunniva Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2009 Føler jeg drikker hele tiden jeg....ikke alltid rent vann, men te, Farris, saft, Pepsi Max....har noen liter føler jeg. Hvor bør den ligge? Den lå på negativ første dagen(naturlig nok) og på 10 andre dagen..
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Hehe, ja det er nettopp det ;o) Prøv med mere vann ) Jeg drakk også masse pepsi max, te og saft.... ) Da ble den gjerne veldig sterk på fargen. Det er supert at den er såpass mørk altså, men det kan som sagt være tegn på at du drikker for lite.. og det er jo ikke ålreit for kroppen. Ingenting er som rent vann (selvom det smaker dritt)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Jo mørkere stixen er jo høyere er ketosen.den vil ikke gå ned selv om du drikker mer.Men man skal jo ikke ha for høy ketose heller da.
St.Sunniva Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er ikke så glad i rent vann, men Farris er jo like bra vel...for det inneholder jo litt salter/mineraler også? Men når det gjelder all denne "fete" maten....man kan vel ikke akkurat spise ubegrenset eller? Leste et sted at man kunne spise baconsvor som snack da det inneholder nesten 0 karbs....men kan vel ikke spise fler pakker av det om dagen (ikke at jeg har lyst på det da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå