Gå til innhold

ang urinstix vet ketolysekuren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart ferdig med tredje døgnet nå..og i dag tok jeg en urinstix, og den var så og si på 50...Betyr det at jeg gjør det riktig da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, da gjør du det riktig :) Men du kan med hell drikke mer vann da... jo mørkere den er, jo mindre veske har du i kroppen

Skrevet

Føler jeg drikker hele tiden jeg....ikke alltid rent vann, men te, Farris, saft, Pepsi Max....har noen liter føler jeg.

Hvor bør den ligge? Den lå på negativ første dagen(naturlig nok) og på 10 andre dagen..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, ja det er nettopp det ;o) Prøv med mere vann :o) Jeg drakk også masse pepsi max, te og saft.... :o) Da ble den gjerne veldig sterk på fargen.

Det er supert at den er såpass mørk altså, men det kan som sagt være tegn på at du drikker for lite.. og det er jo ikke ålreit for kroppen. Ingenting er som rent vann (selvom det smaker dritt)

Skrevet

Jo mørkere stixen er jo høyere er ketosen.den vil ikke gå ned selv om du drikker mer.Men man skal jo ikke ha for høy ketose heller da.

Skrevet

Jeg er ikke så glad i rent vann, men Farris er jo like bra vel...for det inneholder jo litt salter/mineraler også?

Men når det gjelder all denne "fete" maten....man kan vel ikke akkurat spise ubegrenset eller? Leste et sted at man kunne spise baconsvor som snack da det inneholder nesten 0 karbs....men kan vel ikke spise fler pakker av det om dagen (ikke at jeg har lyst på det da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...