Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Kan jeg "tine" kjøttdeig på steikepanna?Altså steke frossen kjøttdeig:-) Har ikke micro og det tar jo timer å la den tine på egen hånd:-)
kristanna Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Ja hvis du snur den hele tiden,og skraper av på hver side. Gud,jeg er dårlig til å forklare,men kanskje duu skjønte hva jeg mente:P Kan jo legge den litt i vannbad først da.
It's all about me Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Ja det kan du, men den blir tørere da. Hadde heller tint den i vannbad, da er det gjort på et kvarter ca.
Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Tin den helst i vannbad, best resultat da. Ellers kan du tine i den i kjøleskapet over natten,.
Gjest Bjørnen Collargol*ruger Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg skjønte hva du mente kristanna for slik har jeg gjort det et par ganger selv også
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2009 Takker:-) La den i vann i sted før jeg postet innlegget,og den er ganske myk allerede:-)Trodde det skulle ta laang tid.. Er ikke alltid greit å være litt treig på kjøkkenet;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå