Gå til innhold

Noen her som tjener rundt 300.000?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vernepleier og faglig ansvarlig på enheten. 10 års ansinnitet..

Skrevet

Glemte å nevne at også jeg har faglig ansvar, koordinerende ansvar og topplønn.

Skrevet

Jeg tjener i under kant av 300.000 og jobber i 80% stilling. Har tre år med høyskole, og 13 års erfaring. Jobber som bla lønnsansvarlig i det offentlige.

Skrevet

Jeg jobber som servitør og har i overkant av 300.000 i året.

Skrevet

Tjener i overkant av 300 000 og er ikke utdannet noe. Jobber på kontor.

Skrevet

Er dette for dere en god inntekt?

Skrevet

Har det noe med saken?

Har en mann som tjener 750000 i året så akkurat nå gidder jeg ikke vidreutdanne meg!

Skrevet

Man trenger ikke går 10 år på skole for å tjene 300 000.

Bare lurte på om det var en god inntekt...

Skrevet

Jobber i bhg. Er vel ikke akkurat en lønn å hoppe i taket over, men helt ok. Jeg har valgt å gå ned i lønn for å jobbe med noe jeg trives med istedetfor å jobbe med det jeg er utdannet til.

Skrevet

Jeg gikk tilsammen 4(barne og ung arbeider) og er egentlig veldig fornøyd med lønna,men planen var og en gang finne ut hva jeg vil bli når eg blir ``stor``...Men i mellomtiden lever vi godt på 2 økonomier.

Hadde eg hatt mange års ansinitet og skole hadde jeg ikke vært fornøyd med 300000

Skrevet

Jobber som butikkmedarbeider, har ca 310000 i året.

Skrevet

Nei, dette er absolutt ikke en god lønn. Men akkurat nå teller det mer å ha en 80% redusert stillingen pga ungene, enn å klatre på lønnsstigen. Pga tre raske barnefødsler har min stilling blitt stående på samme lønnsnivå som før første fødsel. Her tjener ikke gubben særlig mer enn meg heller selv om han jobber 100%. Han tjener drøyt 350.000. Vi spinker og sparer på absolutt alt.

Skrevet

Jeg har jobbet som servitør og studert ved siden av.

Da er 300.000 en god inntekt ja, så absolutt!

Skrevet

Jeg jobber som butikkmedarbeider, i en bokhandel 100%. Har 13 års ansinitet (ikke bare fra denne butikken)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...