Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Hva syns dere om alt det godteriet i løsvekt som ungene får? Jeg får nesten brekninger når jeg tenker på hva som kan være på det og hvem som har tatt i det.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg synes de er helt greit. Vi spiser ting som er solgt i løsvekt ellers også uten å være redde for smitte. At noen skulle dele ut godteri som de med vilje gjorde noe galt med er for meg helt fjernt. Det er tross alt våre egne naboer og vår egen fammilie de går til.
Patetica fåkksi Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Barn som ringer på hos Skravlere kan regne med å få en gulrot, eventuelt en yoghurt om de er ekstra fine.
Lilleleen Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Vi har ikke barn enda, går gravid nå. Men når barna i gata kommer å ringer på her, ville vi aldri gitt dem godteri i løsvekt. Vi kjøper inn godis med papir rundt for å gi til dem. Tenker på at ofte så bruker de ting til å ha godteriet sitt i som kanskje ikke er så rent ) Vi gir f.eks. Fox, twist,kjærlighet på pinne o.l. )
Lea Laus Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Tenker på det når jeg kjøper inn, så kjøper alltid feks. fox med papir rundt, domle skjøkolade og annet innpakket godterier. Men hadde vel ikke reagert om min unge spiste smågodt, de putter jo alt annet rask inn i munnen. (Nå skal det sies at min bare er 6mnd så lite smågodt om dagen, men når den tid kommer tror jeg ikke jeg ville ha reagert;) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå