Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Hvilke reaksjoner møtte dere fra venner og familie når dere giftet dere for andre gang? Positive? Negative? Og hadde dere stort bryllup med familie og venner eller valgte dere en litt "enklere" løsning siden dere hadde vært gift en gang tidligere?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Alle har hvert positive og sier rett ut at dem er glad jeg har funnet en ordentlig mann. Så det sier jo litt om x'n hehe Bryllup nr 1 var kirke og full pakke med 60 gjester til middag. Bryllup nr 2 ble lite og koselig med foreldre og søsken.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Positive reaksjoner, enkelt bryllup.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Fikk ikke engang bryllupsgave fra faren min. Møtte faktisk en god del negative reaksjoner, ja. Var også en mann som ringte og sa jeg kom til å komme til helvete hvis jeg giftet meg på nytt også. Han var sint fordi jeg ikke dro tilbake til mannen jeg var gift med før. Saken var jo bare den, at han hadde bedratt meg mens vi var gift. Så jeg sa med skjelvende stemme på telefonen at han fikk heller ringe eksen min, og snakke om UTROSKAP, og hva som skjer med sånne.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Kun positive reaksjoner fra familie og venner. Bryllup nr 1) kun dommer og forlovere tilstede Bryllup nr 2) kirke, forlovere, familie og venner, 100 stk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå