frk.velandre Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 noen som har prøvd? er det verd pengene?
togutter-08og10 Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Nei.. Men jeg glemte å ta full dose noen dager da og brukte ikke opp hele boksen. Mulig man må gå på det lengre enn 30 dg
frk.velandre Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2009 ingen flere med erfaringer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå