mimmitiltre Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Hei jenter, jeg vet ikke om jeg skal ta den eller ikke, men er jo greit aa ha muligheten til aa velge da..ringte legestasjonen siste onsdag og da var det ingen som kunne forteller meg naar denne vaksinen kom ut til helsestasjonene..er det noen herinne som vet naar vi evt kan begynne aa ta vaksinen?? mvh
Gry70 Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 I oslo, eller hvertfall i Grunerløkka bydel, starter de opp 2. november ifølge jordmor på min helsestasjon. Tror det var på Grunerløkka skole blant annet. Foreslår at du sjekker nettsiden for den kommunen du bor i, der står det helt sikkert informasjon, På Oslo kommune-helse og velferd er det linker for informasjon for bydelene i Oslo
ladylennie Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Dette stemmer med informasjon jeg fikk fra fastlegen min for noen dager siden. Han sa vaksinen blir sendt ut til fastlegekontorer og helsesatsjoner i løpet av neste uke og de antar at vaksinering begynner i løpet av uken etter det. På hjemmesiden til Oslo kommune står det at vaksinen vil være tilgjengelig fra slutten av oktober. Man må bare sjekke hjemmesiden til kommunen man hører til og finne ut hvor nærmeste vaksineringssted ligger. Legen fortalte at man trenger ikke å vente på innkallelse eller bestille time, det er bare å stille opp med helsekortet for gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå