Gå til innhold

I dag datt lille sønnen min ned trappen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos besteforeldre og en hadde tatt en snartur ned i kjelleren uten å sette på trappegrinden. Lillemann som er 10 mnd og kan gå synes jo dette var superspennende og i et ubevoktet øyeblikk så forsvant han. Dunket og skriket var helt forferdelig å høre! Han fikk en skikkelig kul med et hakk i hodet og var rød på ene halvdelen av ansiktet...

Han var helt fin etterpå, om man kan si det, han spiste, gikk og beveget seg fint. Ingen oppkast eller besvimelse. Vi dro på legevakten likevel og der sa de at alt var bra. Jeg måtte gråte på vei hjem når jeg hadde fått det værste stresset ut av kroppen, tenk hvor galt det kunne gått med min vesle skatt! Stakkars farmor som ikke lukket grinden, hun har det nok værst av alle!

Han ville ikke sovne selv i sengen, han sovnet i armene mine. Jeg satt der og tårene trillet, så deilig å holde han sovende og varm. Jeg kommer nok til å sove med et øye oppe for å sjekke han hele natten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt det gikk bra!!!!!!!!!! uff vi har trapp og jeg gruer meg til lillegutt begynner å bevege seg(snart 3 mnd) må si jeg virkelig hater trapper

Skrevet

Samme skjedde med minsten her hos oss. Han ramla ned ca 9- 10 trappetrinn!!! Men gråt bare litt, og fikk et bittelite blåmerke:) Gikk heldigvis greit, men fikk litt støkken ja!

Skrevet

hehe, ikke så uvanlig at de detter ned ei trapp tror jeg, og det går HELDIGVIS for det meste bra.

snuppa her på snart 1 år "lærte" seg å klatre i trappa da hun var 10 mnder, hørte det da hun datt ned;)

gråt litt, men gikk fort over.

selv har jeg et arr i panna etter min tur ned trappa da jeg var lita. 3 sting måtte jeg få;)

ikke ha noe dårlig samvittighet for det. er sånt som kan skje faktisk! vi har rett og slett ikke mulighet som foreldre å passe på 100% av tiden:)

knall og fall ble det på sønnen din, og det er helt sikkert ikke siste gang noe "uventet og potensielt" farlig hender han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...