Gå til innhold

Endelig litt liv i magen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior i magen har vist seg til å være en bedagelig liten herremann, og med morkaka foran har jeg blitt mer og mer utålmodig på å kjenne noe liv fra den lille krabaten, men i går kom det endelig en serie med spark. Rett etter et passe stort inntak av ostekake, så det var visst det forløsende denne gangen:)

Jeg tror kanskje jeg har kjent han tidligere, men det har bare vært enkeltbevegelser og kan like godt ha vært noe annet, så nå er jeg riktig så fornøyd:) Øivind har ikke fått kjent noe enda, hver gang han har kommet til for å kjenne så har småtten gitt seg, så det gjenstår, men uansett godt å vite at junior vokser og blir større og trenger mere plass. Blir sikkert lei etterhvert, men forløpig jubler jeg hver gang jeg kjenner han:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for småtten som har skjønt hvor viktig det er for mor å kjenne liv!!!!

Du får innføre ostekake hver kveld fremover...hihi

Skrevet

Så koselig da :-) Sparkene gjør det hele litt mer virkelig. Håper både pappa og storebror får kjent sparkene snart, det er jo koselig for alle sammen og bidrar nok til at de små storesøsknene skjønner litt mer av sammenhengen (selv om jeg må innrømme at storesøster her kjente, men ikke skjønte...). Kos dere med magen! :-)

Skrevet

så koselig at du kjenner liv nå :-) man blir jo en smule utålmodig av å vente og være usikker på om det er spark eller rett og slett luft man kjenne ;-)

Jeg har jo også morkaka foran denne gangen, men kjente en del liv tidlig helt nederst i magen. Men David kjente ikke så mye før jeg var rundt 22 - 23 uker tenker jeg....

Håper det ikke er lenge til både pappa og storebror får kjent lillebror i magen :-) Er jo så koselig :-)

Klem

Skrevet

heyhey, så moro! Alltid greit å finne ut noe som de små reagere på.

Det må jo være koselig å kjenne de små "flagrende" begvelsene igjen.

Det er jo bare helt magisk!

Kos dere videre!

Skrevet

Wow, så moro med litt liv i magen. Du skal se at du får litt action der fremover. Så spennende.

Kos deg med kriblingen og så gøy for storebror å få kjenne litt etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...