Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg lurer på en ting. Jeg er flere dager over tiden, og mistenker at jeg kan være gravid. Jeg har noen symptomer, men da jeg gikk gravid med førstemann, som bare er ni mnd, hadde jeg veldig ømme pupper. Det har jeg ikke nå. Derfor lurer jeg på om det kan ha noe med at jeg ammer. Har ikke turt å ta en test enda, for jeg vet ikke helt hva jeg håper den skal vise..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg ammer en frøken på seks måneder, og mistenkte at jeg var gravid. Slo meg til ro med at jeg ikke var det en liten stund fordi puppene føltes ikke ømme slik som sist. Men jeg fikk positiv test i dag! Så det er fullt mulig du er gravid:)
Mille** Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg ble gravid når snupp var 4 mnd, fikk ingen symptomer og holdt på å ramle av stolen når det viste seg at jeg var gravid!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg hadde sykt ømme pupper med førstemann. Ble gravid med to mens jeg ammet og hadde ikke tegn til ømme pupper i det hele tatt. Så ja, du kan være gravid.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Ojda.. Det virker litt skummelt. Jeg vet jeg bør ta en test, men jeg er så redd for hva den vil vise. Jeg ammer veldig lite da. Men hvor mye man ammer har kanskje ikke så mye å si, så lenge det er litt produksjon bare. HI
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Amming kan ikke brukes som prevensjon. 0 sikkert.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #7 Skrevet 18. oktober 2009 Det er jeg fullstendig klar over. Det er ikke det jeg spør om heller.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #8 Skrevet 18. oktober 2009 Men du kan være gravid ja. Hvert sv.skap er ulike. Trenger ikke ha symptomer eller.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #9 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg hadde veldig ømme pupper med førstemann, ikke med andremann 2 år etter. ammet ikke lenger da. Fullammet da jeg ble gravid med 3 mann. ikke ømme pupper da heller..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #10 Skrevet 18. oktober 2009 Tusen takk for svar, alle sammen. Får ta en test i morgen jeg da, hvis jeg tør..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #11 Skrevet 18. oktober 2009 Oki.må få høre da,blir spent vi og vet du:-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #12 Skrevet 18. oktober 2009 Hadde ikke spesielt ømme bryst med første, men litt var det no. Merket en måneds tid at det var svært vondt å legge til barnet nå etter at jeg ble gravid med andre. Men denne ømheten kom ikke før jeg var omlag 4-6 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #13 Skrevet 19. oktober 2009 Tok en test i sted, og den var positiv. Så da blir det en nr. 2 litt tidligere enn planlagt.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #14 Skrevet 19. oktober 2009 Grattis! Her er det 17 måneder mellom og full fart! Ingen problemer mens de var små, men nå er de snart 3 og 1,5 år, verdens beste venner og verste fiender ;-) I tottene på hverandre ganske mye, deilig å være tilbake i jobb og sende de i barnehagen med andre ord ;-) Jeg hadde barnehageplass bare to dager i uka til eldstemann mens jeg gikk hjemme med minsten, men merket at han (eldstemann) syntes det var stor stas å være i barnehagen og leke, så jeg angret litt på at vi bare hadde 40% plass..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #15 Skrevet 19. oktober 2009 Gratulerer, så koseli. Håper formen din holder seg god da. Og så blir det jul uten spekemat i år igjen for oss...snufs.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #16 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg ammet når jeg ble gravid. Fikk ikke ømme pupper før i uke 18 denne gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå