Gå til innhold

Gravide i Hardanger-regionen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

HVis det er noe som heter det da.. :-P

 

Hadde litt lyst å se hvor mange vi var da jeg bare har funnet en til nå.. :-) Hadde vært litt koselig og kanskje hatt et treff hvis det lar seg gjennomføre med så store avstander, litt dumt at det nesten bare er de som bor i byene som treffes... Dere kan nå skrive dere på hvis dere er der ute så får vi se :-)

 

Jeg heter ihvertfall Veronica, 21 år, bor på en gård i strandebarm med samboer, gutt på 2,5, katten Georg og en gjeng melkekyr :-P Vi venter tvillinger, gutt og jente, 3. mars og gleder oss!! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får melde meg på her da..:-)

 

Jeg er bare 12 uker på vei, termin 30 april. vet ikke hva jeg venter nei, men har en jente på 2,5 år, samboer, og er fra Fusa:-)

Skrevet

Er visst bare oss! :-D Hmmmm...

Skrevet

eg bur i hardanger :D har en datter på 2 1/2 år :) og venter nr 2 i februar..

Skrevet

så kjekt da, hvor i hardanger da?

Skrevet

så kjekt da. hvor i hardanger da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...