Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 HVis det er noe som heter det da.. :-P Hadde litt lyst å se hvor mange vi var da jeg bare har funnet en til nå.. :-) Hadde vært litt koselig og kanskje hatt et treff hvis det lar seg gjennomføre med så store avstander, litt dumt at det nesten bare er de som bor i byene som treffes... Dere kan nå skrive dere på hvis dere er der ute så får vi se :-) Jeg heter ihvertfall Veronica, 21 år, bor på en gård i strandebarm med samboer, gutt på 2,5, katten Georg og en gjeng melkekyr :-P Vi venter tvillinger, gutt og jente, 3. mars og gleder oss!! :-D
1jente+1spire Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Får melde meg på her da..:-) Jeg er bare 12 uker på vei, termin 30 april. vet ikke hva jeg venter nei, men har en jente på 2,5 år, samboer, og er fra Fusa:-)
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2009 Er visst bare oss! :-D Hmmmm...
rachelmor Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 eg bur i hardanger har en datter på 2 1/2 år og venter nr 2 i februar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå