Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

¨miste de ekstra kiloene etter graviditeten?? Jeg prøver å være flink med spising, og legge inn en tur hver dag...snuppa er bare 5 uker, så er såvidt igang med fjerning av kilo...har 12kg som skal bort forhåpentligvis...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå har det sklidd ut siste 1,5 uken pga bursdagsferinger og sykdom, men ellers så spiser jeg helt regelmessig (hver 3.-4. time) og absolutt ingenting i mellom måltidene. Litt Libra-prinsippet, men uten fiberen og mengden mat. Så prøver jeg å gå litt turer og rocker med rockering med vekter i. For meg er regelmessig inntak av mat, sunn sådan, utrolig effektivt. Jeg begynte når vesla var 5-6 uker og gikk raskt ned 4 kg, men så stoppet det altså opp for 1,5 uke siden. Hun er 9,5 uke nå. Skal begynne på'an igjen nå, for nå er jeg frisk igjen og alle besøk overstått for ens tund framover. Så alle skapene er nå rensket for snop ol, nytter ikke å ha slikt i hus ;-) Har ca 4 kg igjen til startvekt (gikk opp 21 kg), men vil helst ned 6 kg til utenom de, så prøver å få det til før neste sommer.

Skrevet

Jeg prøver å spise sunt i hverdagen, men tillater meg å skeie litt ut i helgene da ;oP Prøver også å gå mye turer, og trene litt på wii fit. Skal etterhvert begynne å rocke litt med rockeringen og kanskje starte litt med yoga igjen.

Alva: funker rockeringen for deg eller? Hvor mye rocker du hver gang? Har hørt at den skal gjøre underverker for midjen... :o)

Skrevet

Kosthold og mosjon er det eneste som funker. Spiser sunt og variert. Prøver å spise små måltider ofte, men det er ikke alltid lett å få spist når gutten min skal ha en del oppmerksomhet til tider. Prøver å gå minst 45min hver dag og noen ganger blir det opp mot 1,5t. Har også et treningsprogram med styrke som jeg går igjennom noen ganger i uka.

Gikk opp nesten 30kg og har nå 6-7kg igjen som skal bort, så det er håp for alle og enhver

Skrevet

jeg la på meg 23 kg, og hadde gått ned 15 kg etter 2 uker(endel vann).

så sto vekta bom stille, og jeg gjorde ikke mye for at den skulle gå ned(hadde ks, så måtte ta det litt med ro i starten)

forrige uke tok jeg meg sammen, og startet med å gå lang tur(1.5 time..9 km) hver dag.kjempedeilig både for meg og mini;-)

spiser regelmessig, ikke for store porsjoner, ikke brus og snop i uka..

har da gått ned 1 kg til, og skeiet litt ut i bursdager i helgen...godt med mangdag i morgen, så er jeg igang igjen...

har 7 kg igjen til startvekt, men ønsker å gå ned hvertfall 12 kg frem til sommeren;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...