Bumblebeee Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Tvillingvogn, søskenvogn...er det det samme? Jenta mi er 20 mnd når nestemann blir født. Hun kommer jo enda til å trenge vogn. Tenkte litt på å bare kjøpe en god trille, men hva når jeg skal trille dem begge to alene? Hun er vel for liten til å orke å stå på søskenbrett over lengre tid..? Noen med erfaringer? Det finnes vel også søskensete til å feste på vogner, men jeg vet ikke hvordan det funker og om det i det hele tatt går på vår vogn. Har en Teutonia Spirit S3.
blomstersmå Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 jeg har to barn med akkurat 2 år i mellom, jeg kjøpte tvilling sportsvogn, der en kunne ha bag i den ene delen og der var separate rygger... men den var tung og bruke... brio.. brukte den sikkert bare 5-6 ganger....så jeg brukte mest ståbrett på teutonia vogn.. det gikk helt fint...
Mammas lykkebarn Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Hva med phil & teds med søskensete. Da slipper du bred vogn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå